رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وفایی: میزبانی تبریز از مرحله پایانی لیگ طبق اولویت قبلی بود/ آغاز اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری از آذرماه

7:45 - 05 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۰۲۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری ایران گفت: مسابقات لیگ جایزه و پاداش نقدی ندارد و به تیم‌ها و نفرات برتر کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

محمود وفایی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتقادات برخی تیم‌ها از میزبانی تبریز از مرحله پایان لیگ برتر دوچرخه‌سواری در بخش جاده و شائبه‌های ایجاد شده در این خصوص، اظهار داشت: اصلاً این صحبت‌ها درست نیست و پایه و اساس ندارد زیرا طبق صحبت‌های قبلی و قرار بود که سه تیم مدعی قهرمانی یعنی تیم‌های دانشگاه آزاد، فولاد مبارکه سپاهان و هورسان حق میزبانی از یک هفته را داشته باشند که طبق این برنامه اصفهان در هفته نخست و رامسر در هفته دوم میزبان بودند و به همین ترتیب در هفته سوم میزبانی حق شهر تبریز و تیم دانشگاه آزاد است.

وی ادامه داد: شنیدن این صحبت‌ها واقعاً جای تعجب دارد زیرا لیگ در سال گذشته هم با همین شکل و سیاق برگزار شد. حق میزبانی از مراحل مختلف لیگ با تیم‌های بالای جدول است و باتوجه به رقابت رکابزنان در مسیر هموار اکنون نوبت مسیر سربالایی است و مسیر مسابقه در هفته پایانی با شرایط سربالایی خواهد بود.

رییس سازمان لیگ در مورد جوایز لیگ برتر اظهار کرد: مسابقات لیگ جایزه و پاداش نقدی ندارد و به تیم‌ها و نفرات برتر کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

وفایی در پایان در مورد زمان آغاز اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده گفت: پس از پایان لیگ دوچرخه‌سواران باید چند روزی را مشغول ریکاوری و تمرینات بدنسازی شوند و طبق برنامه‌ای که داریم به احتمال زیاد اردوی تیم ملی جاده از اوایل آذر ماه آغاز خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *