عباس جوهری سرپرست معاونت سیاسی واجتماعی استانداری تهران‌ شد

15:32 - 04 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۰۷۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
با حکم استاندار تهران سید عباس جوهری به عنوان سرپرست معاونت سیاسی واجتماعی استانداری تهران‌منصوب شد.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در حکمی سید عباس جوهری را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران منصوب کرد. 

برادر گرامی جناب آقای سید عباس جواهری
سلام علیکم

نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی» استانداری تهران منصوب می‌شوید.

سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، تلاش در جهت تحقق برنامه‌های سیاسی- اجتماعی دولت و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان، گروه‌های مردمی، حلقه‌های میانی و به ویژه جوانان مومن، انقلابی و کارآمد با تاکید بر شاخص‌های عدالت محوری، قانون‌مداری، مردم‌داری، فسادستیزی و همچنین برنامه‌ریزی جهت ارتقاء مشارکت عمومی و حضور موثر مردم شریف استان در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی، برگزاری مناسب انتخابات، رسیدگی دقیق به امور تقسیمات کشوری در استان و تدوین طرح‌های جامع با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهم نکات مورد انتظار می‌باشد.

امید است با اتکال به خداوند متعال، تحت توجهات حضرت حضرت، ولی عصر (عج) با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در انجام وظایف قانونی و مأموریت‌های محوله موفق باشید.

گفتنی است از اهم سوابق سیدعباس جوهری در قوه مجریه می‌توان به مشاور استاندار تهران، مشاور استاندار قم، مشاور معاون برنامه ریزی استانداری تهران، فرما‌ندار شهرستان شهریار، مدیرکل جوانان استان‌های تهران و قم، مشاور شهردار قم و شهردار جمکران اشاره کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *