اطلاعیه باشگاه فولاد درباره جذب بازیکن آسیایی و داخلی

22:46 - 04 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۱۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه فولادخوزستان نوشت: اخباری که پیرامون بکارگیری بازیکن بی‌کیفیت آسیایی و داخلی در فضای مجازی مطرح می‌شود کذب بوده و صحت ندارد.

- در اطلاعیه روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان در این خصوص آمده است: هواداران عزیز و همیشگی تیم فولاد خوزستان مطمئن باشید که باشگاه با شما صادق است و بر این اساس تمامی مطالبی که پیرامون بکارگیری بازیکنان بی‌کیفیت آسیایی در فضای مجازی مطرح می‌شود کذب بوده و صحت ندارد.

همانگونه که مستحضرید در شرایط فعلی و طبق مقررات ما قادر به اضافه کردن بازیکن اروپایی به تیم مان نیستیم و برای تک سهمیه آسیایی مان با توجه به حضور در سه جبهه لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی با وسواس و دقت نظر گزینه های مختلف را بررسی نموده و نهایتاً در این زمینه با دو گزینه ملی پوش و باکیفیت شاغل در تیم های آسیایی مکاتبات لازم را انجام دادیم که با توجه به حضور در کوران رقابت ها و جاری بودن قراردادشان، باشگاه های آن ها اعلام کردند که در نیم‌فصل حاضر به مذاکره در این خصوص هستند.

همچنین در خصوص جذب بازیکن داخلی نیز به اطلاع می رساند؛ پس از بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بازیکنی باکیفیت و در سطح فولاد بیرون از لیگ باقی نمانده بود. لذا باشگاه به صورت حرفه ای به دنبال بوجود آمدن شرایط مناسب برای جذب بازیکن باکیفیت جهت تقویت تیم است.

در پایان از همگی شما هواداران و صاحبان اصلی باشگاه فولاد خوزستان تقاضا داریم با درک شرایط موجود و بدون توجه به اینگونه شایعات و در جهت حفظ آرامش تیم تان، اخبار و اطلاعات صحیح را تنها از طریق سایت رسمی‌باشگاه دنبال کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *