اخطار دستگاه قضایی استان فارس به متولیان مدیریت فاضلاب شیراز

17:54 - 05 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۴۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری فارس گفت: متولیان ساماندهی فاضلاب شیراز در رودخانه چنار راهدار باید پاسخگو باشند.
- حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در نشستی که به منظور حفظ حقوق عامه از سوی دادستای عمومی و انقلاب مرکز استان و با حضور مسئولان و متولیان امر ساماندهی فاضلاب شیراز در رودخانه چنار راهدار برگزار شد از آن‌ها خواست تا در حیطه مسئولیتشان درباره مشکل رهایی فاضلاب جنوب شیراز در بستر این رودخانه پاسخگو باشند.

وی در این نشست از مسوولان جهاد کشاورزی خواست تکلیف محصولات آلوده‌ی تولید شده با فاضلاب را هرچه سریع‌تر مشخص کنند.

رییس کل دادگستری فارس در این نشست ۳ ساعته به کارخانه‌های در حاشیه بستر این ر ودخانه نیز ۸ ماه فرصت داد تا فاضلاب شان را به سیستم تصفیه فاضلاب مجهز کنند و در قبال مشکلات و تهدیدات فاضلاب خود را مسئول بدانند.

از جمله مصوبات این نشست نظارت بر تانکر‌های حمل فاضلاب، وصل فاضلاب خانه‌های شهرک‌های اطراف رودخانه به شبکه فاضلاب، جلوگیری از آبیاری محصولات با فاضلاب، راه اندازی گشت با حضور دستگاه‌های متولی برای شناسایی زمین‌های کشت شده با فاضلاب و ساخت تصفیه خانه سوم شیراز بود.

لازم به ذکر است این نشست با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب شیراز و برخی از معاونین وی، رئیس سازمان بازرسی منطقه ۳ کشور و بازرس کل استان فارس، معاون هماهنگی توسعه استانداری فارس، برخی از اعضای شورای شهر شیراز، شهردار منطقه ۵ شیراز و مدیران دستگاه‌های متولی امر از جمله محیط زیست، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی و ... برگزار شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *