بازیکنان پرسپولیس در پایان دیدار با نساجی چه گفتند؟

21:15 - 05 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۴۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در پایان دیدار پرسپولیس مقابل نساجی مازندران بازیکنان پرسپولی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
- در پایان دیدار پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال برخی از بازیکنان پرسپولیس صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.
 
 وحید امیری که دو پاس گل پرسپولیس را به مهدی عبدی ارسال کرد درباره این بازی گفت: بازی خوبی بود و در این مسابقه موقعیت چندانی به حریف ندادیم و توانستیم پیروز شویم. این پاس گل‌ها حاصل زحمات همه بازیکنان است و امیدوارم تداوم داشته باشد تا باز هم هواداران را خوشحال کنیم.
 
هافبک پرسپولیس در مورد اعتراض‌ها به داوری گفت: متاسفانه همه ما از ابتدای بازی معترض هستیم. باید ما بازیکنان باید مدیریت کنیم و فشار را از روی داوران برداریم. ما که داخل زمین فشار می‌آوریم، نیمکت هم اضافه می‌شود. مطمئن باشید ما داوران خیلی خوبی داریم.
 
امیری در مورد مشکلات مالی و مدیریتی پرسپولیس تاکید کرد: در این چند سال که در تیم حضور داشته و خدمت کرده‌ام همیشه مشکل مالی و بدهی بوده و پنجره بسته بوده است. امیدوارم این مشکلات برطرف شود.  کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود به خاطر خودشان و هواداران تلاش می‌کنند و امیدوارم مسئولان هم واقعا به فکر تیم باشند و هرچه سریعتر مشکلات را حل کنند تا ما هم به یک شرایط ایده آل و نرمال برسیم.
 
مهدی ترابی هم در پایان این دیدار اظهار داشت: برد اررزشمندی بود و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانیم بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذاریم. انشالله در ادامه با بازی خوب بتوانیم به پیروزی برسیم.  پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و تلاش می‌کنیم که عملکرد خوب سال‌های گذشته را تکرار کنیم.  
 
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص بازی درگیرانه و شرایط کلی بازی مقابل نساجی گفت: نساجی امسال خیلی متفاوت است و قطعاً در پایان فصل جایگاه خوبی کسب خواهد کرد. برای الهامی و هواداران نساجی آرزوی موفقیت می‌کنم. آن‌ها تیم خوبی بسته‌اند و ما در این بازی تلاش کردیم تا از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و تقریباً هم موفق بودیم.
 
همچنین فرشاد فرجی پس از این پیروزی خاطرنشان کرد: باید بیشتر تلاش کنیم تا به اهدافی که داریم برسیم. قطعا تمام تیم‌ها اهداف بزرگی دارند. امسال تیم‌های قدرتمندی در لیگ هستند. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. نتیجه دست خداست، اما این قول را می‌دهیم که تمام وجود و توانمان را برای خوشحالی هواداران بگذاریم.
 
فرجی در خصوص اینکه زوج سیدجلال در خط دفاع پرسپولیس است، گفت: برای من افتخار است. هرچه سرمربی و کادرفنی تصمیم بگیرد من هم سرباز پرسپولیس هستم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *