چکناواریان:برای هنرمندان از دست رفته کرونا قطعه جدیدی نوشتم

13:00 - 10 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۵۶۲
پیشکسوت عرصه موسیقی گفت: خوشحالم که با تسریع در واکسیناسیون عمومی و بهتر شدن اوضاع مردم می‌توانند همچون گذشته با هنر زندگی کنند و از طرفی هنرمندان و موزیسین‌های زیادی داریم که احتیاج به صحنه دارند و همینطور صحنه نیز نیاز به بیننده و شنونده دارد.

لوریس چکناواریان در گفت‌وگو با میزان پیرامون برگزاری دوباره کنسرت‌ها گفت: بسیار خوشحالم از این که باری دیگر هنرمندان می‌توانند کنسرت‌های خود را برگزار کنند و همینطور خوشحالم که تئاترها هم این روزها می‌توانند اجرا شوند و آرزویم این بود که هر چه زود زندگی به حالت اولیه برگردد و بار دیگر صحنه‌ها جان بگیرند.

چکناواریان در همین راستا ابراز کرد: با تسریع در واکسیناسیون عمومی و بهتر شدن اوضاع مردم می‌توانند همچون گذشته با هنر زندگی کنند و از طرفی هنرمندان و موزیسین‌های زیادی داریم که احتیاج به صحنه دارند و همینطور صحنه نیز نیاز به بیننده و شنونده دارد بنابراین از اینکه چنین تصمیمی برای برگزاری مجدد کنسرت‌ها گرفته شد خوشحال هستم.

این پیشکسوت عرصه موسیقی پیرامون جدیدترین آثار خود بیان کرد: من این روز‌ها در خانه مشغول نوشتن قطعه جدیدم هستم برای عزیزانی که بر اثر کرونا از بین ما رفتند همچنین مجموعه‌ای ۳۰ قطعه در دست دارم که در طول این مدت دوساله کرونا و درخانه ماندن این آثار را آماده کردم.

وی خاطرنشان کرد: کارهای بسیار فاخری آماده دارم که برای آنها بسیار زحمت کشیده‌ام اما متاسفانه ما در حوزه هنر اسپانسر نداریم که برای چنین آثاری سرمایه‌گذاری کنند به محض اینکه اسپانسر لازم پیدا شود آثارم را روانه بازار و اجرا خواهم کرد.

گفت‌وگو از مهدیارحسن پور



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *