رئیس فراکسیون کارگری مجلس: طرح بیمه کارگران ساختمانی در دستور کار مجلس است

11:36 - 23 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۸۵۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی برای بحث و بررسی در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی است که ان شاءالله به‌زودی تصویب خواهد شد.
علی بابای کارنامی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص روند تصویب طرح اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون اجتماعی پس از رفع ایرادات تصویب شد و در نوبت برای تصویب در صحن علنی مجلس قرار دارد.
 
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی توضیح داد: این طرح با توجه به اینکه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به‌طور دستوری تصویب‌شده بود و کلیات آن رأی آورد و جزئیات آن نیز در کمیسیون اجتماعی تأیید شده است و در حال حاضر در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرارگرفته است که  بعد از بحث و بررسی در این  صحن ان شاءالله به‌زودی تصویب خواهد شد.
 
 
 علی بابایی کارنامی  ۲۰ شهریور ۱۴۰۰  نیز در خصوص دائمی شدن بیمه کارگران ساختمانی، به خبرنگار میزان گفته بود: یک شور از طرح اصلاح بیمه کارگران ساختمانی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، و شور دوم هم هفته قبل در کمیسیون اجتماعی مطرح شد،  و ان شاءالله ۱ الی ۲ هفته دیگر در این کمیسیون تصویب و به صحن مجلس می‌رود، که اگر این طرح تصویب شود،  یک بار برای همیشه و ظرف یک سال و نیم کل کارگران ساختمانی کشور بیمه خواهد شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *