رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رضازاده: امیدوارم مرادی در انتخابات فدراسیون جهانی موفق باشد/ داوودی توان رقابت با تالاخادزه را دارد

0:01 - 01 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۵۵۵۶
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: اگر داوودی خوب تمرین کند و امکانات برایش فراهم باشد توان رقابت برابر با تالاخادزه را خواهد داشت.

حسین رضازاده در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط وزنه‌برداری ایران اظهار داشت: متاسفانه مردم نگران شرایط این روزهای وزنه‌برداری هستند، زیرا این رشته از دیرباز تاکنون در المپیک، مسابقات جهانی، بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا برای ایران افتخار آفرینی کرده و امیدوارم با کمک خدا این رشته سروسامان بگیرد. در تمامی استان‌ها جوانان با استعداد و خوبی داریم که تنها هدفشان کسب موفقیت در وزنه‌برداری است.

قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک با یادآوری روزهای خوش وزنه‌برداری ایران خاطرنشان کرد: نباید از یاد برد از المپیک سیدنی تا المپیک لندن عنوان قویترین مرد جهان در اختیار وزنه‌برداران ایرانی بوده و باید شرایطی مهیا شود تا دوباره این عنوان به ایران تعلق گیرد. فقط با برنامه ریزی و کار سخت می‌توانیم دوباره صاحب این عنوان شویم. اگر شرایط برای وزنه‌برداران از تمامی جهات مانند اردو، حمایت مالی و ... مهیا باشد قول می‌دهم که آنها هم خواهند توانست وزنه‌های خوبی بزنند.

رضازاده در ادامه در واکنش به عملکرد علی داوودی گفت: اگر داوودی خوب تمرین کند و امکانات همه جوره برای او فراهم باشد می‌تواند توان رقابت برابر با تالاخادزه را داشته باشد. بالاخره تالاخادزه هم با تمرین و ممارست زیاد توانسته به این عنوان و افتخار برسد و اینطور نبوده که به یک باره بیاید این چنین شود.

رییس سابق فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص کاندیداتوری علی مرادی در انتخابات فدراسیون جهانی، تصریح کرد: چند سالی است مرادی در انتخابات فدراسیون جهانی کاندیدا می‌شود، اما در هیچ کدام از بخش‌ها رای نیاورده است، اما امیدوارم در این دوره موفق شود. درست است مرادی زحمت می‌کشد، اما باید تلاش کند به جوانان خدمت‌ کند زیرا این رشته از آنجایی که یک رشته رکوردی است چند سال طول می‌کشد تا یک وزنه بردار به اوج‌ پختگی برسد.

وی افزود: مهمترین موضوع این است از همه لحاظ وزنه‌برداران در آسایش بوده تا بدون دغدغه فکری، تنها به فکر موفقیت باشند.‌ در راس فدراسیون باید کسی حضور داشته باشد که دلسوز و از همه مهمتر خاک خورده این رشته باشد، اما اکنون‌ این موارد در وزنه‌برداری به ندرت دیده می‌شود.

رضازاده در پایان در مورد حضورش به عنوان مهمان در مسابقات جهانی ازبکستان گفت: مسئولان ازبکستانی از من دعوت کرده‌اند تا به عنوان مهمان در مسابقات جهانی حاضر باشم. اگر از نظر کاری مشکلی پیش نیاید به آنجا خواهم رفت. همچنین در جریان مسابقات قرار است انتخابات فدراسیون جهانی برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *