موسوی: مدال بازی‌های آسیایی را در ویترین افتخاراتم کم دارم/ نیاز به بازی تدارکاتی داریم

7:45 - 02 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۰۵۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: سال آینده مهمترین مسابقه ما بازی‌های آسیایی است اما باید برای حضور در چنین رقابتی حداقل دو یا سه بازی تدارکاتی و اردوی مشترک داشته باشیم.

سید شاهین موسوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان صربستان گفت: سطح فنی مسابقات به شدت بالا بود و تقریبا تمام تیم‌های مدعی در این رویداد شرکت داشتند. برای دومین بار مسابقات جهانی را تجربه می‌کردم و خداراشکر تیم ما تاریخ‌سازی کرد.

وی افزود: من در دوره گذشته سه پیروزی و در این دوره دو پیروزی کسب کردم. در دیدار مقابل بوکسور آلمانی هم بسیار خوب بودم و تمام توان خود را به کار بردم اما نتیجه آن چیزی نشد که می‌خواستم.

ملی‌پوش المپیکی ایران گفت: در سه سال گذشته دو مدال برنز آسیا گرفته‌ام، سهمیه المپیک کسب کردم و پنجم جهان شدم و در همین مسابقات صربستان هم دو پیروزی کسب کردم اما باز هم جای پیشرفت دارم.

موسوی درباره برنامه‌های آینده خود گفت: رقابت‌های جهانی دیگر تمام شد و باید در بازی‌های آسیایی آنفدر خوب باشم تا مدال این رویداد بزرگ را به ویترین افتخاراتم اضافه کنم.

بوکسور باتجربه ایران در پایان خاطرنشان کرد: سال آینده مهمترین مسابقه ما بازی‌های آسیایی است اما باید برای حضور در چنین رقابتی حداقل دو یا سه بازی تدارکاتی و اردوی مشترک داشته باشیم. اگر صرفا با تمرین کردن بخواهیم به جین برویم کار سختی پیش رو ما خواهد بود.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *