رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وفایی: در مراسم اختتامیه متوجه کیفیت پایین جام‌ها شدیم/ اختلافی بین اعضای کمیته فنی دوچرخه‌سواری وجود ندارد

7:45 - 03 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۰۸۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست سازمان لیگ دوچرخه‌سواری گفت: تا زمان اهدای جام به تیم‌های برتر، برگزار کنندگان مسابقات ندیده بودند که جام‌ها چه کیفیتی دارند و تازه در مراسم اختتامیه موضوع را فهمیدند.

محمود وفایی در گفت‌وگو با میزان، در مورد اعتراض و انتقادات مدیران تیم‌های روی سکو در رقابت‌های دوچرخه‌سواری لیگ برتر پیست در خصوص کیفیت بسیار پایین جام‌های اهدایی به تیم‌های برتر، اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش از برگزاری مسابقات لیگ برتر پیست، رقابت‌های میکامال در جزیره کیش برگزار شده بود، مسئولان برگزاری مسابقات از مجموعه‌ای که سفارش کاپ‌های قهرمانی را داده بودند، گفته بودند که چند کاپ ارسال کند. برگزارکنندگان مسابقات پیست اصلا نمی‌دانستند جنس و کیفیت کاپ‌ها در چه سطحی است. این کاپ‌هایی که منجر به ایجاد حواشی شد همان کاپ‌هایی بودند که در مسابقات کیش به قهرمانان اهدا شد و من هم قببول دارم که در شأن قهرمانان لیگ پیست نبوده است.

وی افزود: تا زمان اهدای جام به تیم‌های برتر، برگزار کنندگان مسابقات ندیده بودند که جام‌ها چه کیفیتی دارند و تازه در مراسم اختتامیه موضوع را فهمیدند. همان روز به مهدی روزبهان، رییس هیئت دوچرخه‌سواری مشهد، گفتیم که کاپ‌هایی درخور تیم‌های برتر تهیه کند، اما به دلیل کمبود وقت این کار میسر نشد. از هیمن رو جام‌های باکیفیتی تهیه شده و در حال ارسال این کاپ‌های قهرمانی به تیم‌های برتر هستیم.

سرپرست سازمان لیگ دوچرخه‌سواری در مورد عدم تشکیل جلسات کمیته فنی و اختلافات بین اعضای این کمیته خاطرنشان کرد: جلسات کمیته فنی رویداد محور و به عبارتی برنامه محور است و اینگونه نیست که این کمیته به صورت مرتب جلسه داشته باشد. در مورد اختلافات بین اعضای کمیته فنی هم باید بگویم هنوز که جلسه‌ای تشکیل نشده و از سوی دیگر هر کسی در کمیته فنی نظراتش را مطرح می‌کند تا همین تعدد آرا باعث شود در نهایت بهترین تصمیم گرفته شود و در کل اختلاف شخصی وجود ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *