کمیته فنی ۱۲ نفره دوچرخه‌سواری روی هوا؛ ۲ ماه گذشت و خبری از جلسه نیست

0:01 - 02 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۰۸۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
زمان برگزاری نخستین نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری بالاخره پس از ۲ ماه از روی کار آمدن ریول هاشم‌کندی اعلام شد.
- پس از استعفای محمود رشیدی از ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری به دلیل مشکلاتی که انتخابات این فدراسیون به زعم فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری داشت، رسول هاشم‌کندی از یکم مهر ماه به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شد تا بتواند در مدت حداکثر ۶ ماهه‌ای که به صورت قانونی در اختیار دارد، روند برگزاری مجمع انتخاباتی برای انتخاب رییس جدید را فراهم کند.

با روی کار آمدن هاشم‌کندی تغییرات عمده‌ای در کادر فنی تیم‌های ملی، اعضای کمیته فنی و همچنین کمیته‌های مختلف فدراسیون دوچرخه‌سواری به وجود آمد. در حالی که تعدادی اعضای جدید به کمیته فنی افزوده شدند، اما هنوز پس از گذشت ۲ ماه خبری از تشکیل جلسه کمیته فنی نبوده است. این درحالیست که دوچرخه‌سواری ایران باید ۱۰ ماه دیگر در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ که به نوعی مهمترین رویداد این فدراسیون است، شرکت کند.

از همین رو قرار است نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری هفته آینده و پس از اتمام مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان که از ۵ تا ۷ آذر ماه به میزبانی کرج خواهد بود، برگزار شود. در این نشست قرار است در مورد تقویم مسابقات سال پیش رو، نحوه امتیازدهی به رکابزنان و تیم‌ها در مسابقلات داخلی، حضور در تور‌های خارجی و مهمتر از همه برنامه‌ریز برای حضو. ری شایسته رد بازی‌های آسیایی تصمیم گیری شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *