رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۴۳ نفر از زندانیان آزاد شده به مشهد مقدس اعزام شدند

21:24 - 01 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۱۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل زندان‌های استان تهران از اعزام شدن ۴۳ نفر از زندانیان آزاد شده به مشهد مقدس به همت نیکوکاران استان تهران خبر داد.

-مدیر کل زندان‌های استان تهران اعلام کرد: با همکاری مرکز مراقبت بعد از خروج و همت نیکوکاران و‌خیرین، ۴۳ نفر از زندانیان آزاد شده به مشهد مقدس اعزام گردیدند.

علی رستمی ضمن حضور در مرکز مراقبت پس از خروج، با اعلام این خبر تصریح نمود: هزینه اعزام ۴۳ نفر مددجوی آزاد شده به همراه خانواده هایشان ۱۶ میلیون تومان بود که با همکاری نیکوکاران و مساعدت آستان قدس رضوی تامین شد و این گروه با قطار جهت زیارت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) به مسافرت یک هفته‌ای اعزام شده و مهمان آن آستان بودند.

مدیر کل زندان‌های استان تهران ادامه داد: با هدف پیشگیری از وقوع طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مددجویان آزاد شده به مرکز مراقبت بعد از خروج معرفی می‌شوند.

وی همچنین بیان کرد: این مرکز در زمینه کارآموزی، اشتغال، ازدواج، ادامه تحصیل، تأمین مسکن و ارائه تسهیلات بانکی در جهت بازگشت آن‌ها به یک زندگی سالم اجتماعی فعالیت می‌نماید و مددجویان در هر زمینه‌ای می‌توانند از خدمات و مشاوره استفاده نمایند.

بنا به این گزارش، طی حضور مدیر کل زندان‌های استان تهران، باقی پور رئیس مرکز نیز به ارائه گزارشی از خدمات مرکز در امور آموزشی، بهداشتی، درمانی، اجتماعی، حقوقی و فرهنگی به مددجویان آزاد شده پرداخت.

شایان ذکر است: مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تهران به نشانی انتهای بلوار آیت اله کاشانی- شهرزیبا- جنب کانون اصلاح و تربیت- مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تهران و تلفن‌های ۴۴۳۳۰۰۰۶، ۴۴۳۳۰۰۰۷ و ۴۴۳۱۲۱۳۲ الی ۳۶ آماده پاسخگویی به نیکوکاران و نیز مددجویان می‌باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *