جلوی تخلیه نخاله در بزرگراه یاسینی گرفته شد

10:40 - 02 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۲۴۰
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: با رصد معابر، پلیس راهور تخلیه نخاله‌ها را توسط راننده کامیون در بزرگراه یاسینی متوقف کرد.

- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ علی همه خانی به نقل از رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که لحظه به لحظه از سطح معابر شهری پایتخت توسط دوربین‌های کنترل ترافیک صورت می‌پذیرد، صبح امروز کامیونی مشاهده شد که در مسیر جنوب به شمال یاسینی رمپ بابایی شرق مشغول خالی کردن نخاله بود.

وی افزود: به خاطر اهمیت موضوع و دید نداشتن کافی و خطرات احتمالی بروز تصادفات رانندگان عبوری با این کامیون و نخاله‌ها، بلافاصله به تیم گشتی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب که در حال گشت زنی در همان محدوده بود اطلاع رسانی شد و این تیم با حضور خود در موقعیت از ادامه کار این کامیون و تخلیه مابقی نخاله‌ها جلوگیری کرد.

سرهنگ همه خانی با بیان اینکه تیم گشتی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب راننده کامیونت را مورد اعمال قانون قرار داد، عنوان کرد: تمامی این نخاله‌ها توسط راننده و همراهانش مجدد به داخل کامیون بازگردانده شد.

وی از رانندگان وسایل نقلیه حامل بار خواست به محل‌هایی که از پیش در خارج از شهر برای تخلیه نخاله‌ها در نظر گرفته شده مراجعه کنند و برای کوتاه کردن راه، خاک و بار نخاله را در سطح معابر شهری رها نکنند، درغیر این صورت به محض مشاهده پلیس کامیون توقیف و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *