اجرای ویژه برنامه‌های قرآن در مدارس از ۲۰ تا ۲۶ آذرماه

16:00 - 02 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۳۹۷
مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: با ایفای نقش جریان سازی و فرماندهی، مدارس را در اجرای برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته قران، عترت و نماز یاری کرده و زمینه را برای فراگیرتر شدن این آموزه‌های نورانی در سطح همه دانش آموزان مهیا کنیم.
- میکائیل باقری در خصوص ایفای نقش مراکز دارالقرآن الکریم به عنوان قرارگاه جریان سازی فعالیت‌های هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس، اظهار کرد: طبق تقویم فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی، مدارس کشور۲۰ الی ۲۶ آذر ماه که به نام هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز در مدارس نامگذاری شده است، نسبت به اجرای ویژه برنامه‌های قرآن، عترت و نماز اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به اتخاذ رویکرد تحولی در اجرای فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز افزود: مراکز دارالقرآن الکریم نقش اساسی در اجرایی شدن سیاست‌های تحولی اداره کل قرآن، عترت و نماز ایفا می‌کنند؛ لذا هفته گرامیداشت قران، عترت و نماز فرصتی برای بروز و ظهور نقش جریان سازی و قرارگاهی این مراکز است.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: مراکز دارالقرآن الکریم به عنوان قرارگاه‌ها و پایگاه‌های جریان سازی فعالیت‌های هفته قرآن، عترت و نماز، با در نظر گرفتن شرایط و امکانات مدارس تابعه و با نظارت کارشناسان قرآن، عترت و نماز، نسبت به تهیه بسته برنامه‌های پیشنهادی جهت اجرا در مدارس اقدام و پیگیری لازم را برای اجرایی شدن این برنامه‌ها در مدارس تابعه را در دستور کار دارند.

وی با بیان این که ۷۶۰ دارالقرآن الکریم در سطح ادارات آموزش و پرورش کشور مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: این مراکز تلاش می‌کنند در فرصت هفته قرآن، عترت و نماز، با ایفای نقش جریان سازی و فرماندهی، مدارس را در اجرای برنامه‌های ویژه گرامیداشت این هفته یاری رسانند و زمینه را برای فراگیرتر شدن این آموزه‌های نورانی در سطح همه دانش آموزان مهیا سازند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ طبق تقویم فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی مدارس، هفته پایانی آذر ماه به عنوان هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز نامگذاری شده است.
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *