رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

باوفا: امیدوارم اتفاقات خوبی برای کشتی فرنگی رقم بزنیم/ کمین کردن برای ورود به کشتی در شرایط ایده‌آل جالب نیست

0:01 - 03 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۴۳۶
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: اینکه بخواهیم کمین کنیم و در بهترین شرایط و فضای مناسب ورود کنیم جالب و قشنگ نیست.

حمید باوفا در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان اظهار داشت: اینکه بخواهیم کمین کنیم و در بهترین شرایط و فضای مناسب ورود کنیم جالب و قشنگ نیست. هر زمانی که کشتی به کمک من نیاز داشته دست پس نزده‌ام؛ چه در شرایط سخت و چه در شرایط خوب، همیشه آماده کمک بوده‌ام.

وی ادامه داد: دو سال من نبودم، یک سال هم کرونا بود؛ کشتی تعطیل بوده و حتی شرایط نیمه ایده‌آل نبوده. از طرفی پشتوانه تیم جوانان امسال تیم پنجم جهان سال گذشته نوجوانان است و باید این تیم را به جوانان بیاوریم. اگر اینطور نگاه کنیم کار سخت و پذیرش این مسئولیت ریسک است، اما اگر بخواهیم صادقانه برای کشتی کار کنیم باید تحت هر شرایطی کمک کنیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: تلاش می‌کنیم اتفاق خوبی برای کشتی بیفتد و کارنامه خوبی بر جای بگذاریم حتی اگر دو نفر را بسازیم باید ورود کرد. در رده سنی جوانان کیفیت خیلی مهم است؛ کیفیت یعنی مدال طلا. طلایی‌ها هستند که الان به داد کشتی می‌رسد. به موفقیت‌های یوسفی، میرزازاده، کاویانی‌نژاد، ساروی و دادمرز نگاه کنید. کیفیت تیم جوانان مانند این است.

باوفا درباره لزوم هماهنگی بین تیم‌های جوانان و بزرگسالان خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم با حمایت فدراسیون و برنامه‌ریزی مناسب این شرایط را فراهم کنیم. یکی از عوامل موثر در موفقیت در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان تعامل جوانان و بزرگسالان است. خوشبختانه حضور سوریان در رأس کشتی فرنگی و حضور محمد بنا در بزرگسالان می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی باشد و امیدوارم بتوانیم اتفاقات خوبی را برای کشتی فرنگی رقم بزنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *