صعود منچستر به دور حذفی در شب گلزنی رونالدو/ تدوم نوار شکست ناپذیری بایرن با غلبه بر دیناموکیف + فیلم

23:27 - 02 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۴۸۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
هفته پنیجم لیگ قهرمانان اروپا با ادامه نوار شکست ناپذیری بایرن مونیخ و مسجل شدن صعود منچستریوناتید به دور حذفی آغاز شد.
- شب نخست از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱-۲۰۲۲ امشب (سه‌شنبه) در حالی با برگزاری ۲ دیدار همزمان آغاز شد که منچستریونایتد با پیروزی مقابل ویارئال صعودش به دور حذفی را قطعی کرد و بایرن مونیخ با غلبه بر دیناموکیف جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد.
 
در مهمترین دیدار گروه F تیم منچستریونایتد مهمان تیم ویارئال بود که در پایان این جدال حساس شیاطین سرخ موفق شدند در شبی که مایکل کریک را برای نخستین بار روی نیمکت خود داشتند با نتیجه ۲ بر صفر از سد ویارئال بگذرند تا با رساندن مجموع امتیازات خود به عدد ۱۰ صعودش به مرحله یک شانزدهم نهایی را قطعی کند.
 
در این بازی رونالدو در دقیقه ۷۸ و جیدون سانچو در دقیقه ۹۰ برای منچستر گلزنی کردند. ویارئال هم با این باخت ۷ امتیازی باقی ماند و موقتا از رده دوم تکان نخورد.
 
* گل اول منچستر توسط رونالدو:
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3350670_246.mp4']
 
* گل دوم منچستر توسط سانچو:
 
var player = videojs('player_322149_3350103',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3350103',{},function (data) {}); }));
 
در بازی همزمان و از گروه E تیم بایرن مونیخ در اوکراین مقابل مهمانش تیم دیناموکیف با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت تا باواریایی‌ها در ادامه نوار شکست ناپذیری خود پنجمین بردشان را کسب کنند و با ۱۵ امتیاز مقتدرانه در صدر گروه بایستند.  
 
گل اول بایرن را روبرت لواندوفسکی با یک ضربه زیبای قیچی برگردان در دقیقه ۱۴ به ثمر رساند و کینگزلی کومان دیگر گل باورایی‌هارا در دقیقه ۴۲ وارد دروازه میزبان کرد. تک گل دیناموکیف را دنیس گارماش در دقیقه ۷۰ زد.
 
* گل زیبای لواندوفسکی به دیناموکیف:
 
var player = videojs('player_149007_3350105',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3350105',{},function (data) {}); }));
 
سایر دیدار‌های شب نخست از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب پیگیری خواهند شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *