نفتی‌ها گل‌محمدی را نجات می‌دهند؟ چشم امید پرسپولیس به ۲ پیروزی خانگی

10:51 - 03 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۵۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال پرسپولیس در دو دیدار پیاپی مقابل تیم‌های نفتی لیگ برتر میزبان خواهد بود.

- تیم فوتبال پرسپولیس امسال فصلی عجیب و پرحاشیه را پشت سر می‌گذارد. پس از جدایی ستارگانی، چون محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو، سرخپوشان اقدام به جذب چند بازیکن جدید کردند و با اعتماد به تفکرات یحیی گل‌محمدی لیگ بیست و یکم را استارت زدند.

برخلاف فصل‌های گذشته که پرسپولیس با قدرت و صلابت لیگ را آغاز می‌کرد، امسال خبری از آن تیم هجومی و سرسخت نبود و شاگردان گل محمدی در ۵ دیدار خود تا اینجای کار، ۲ تساوی و یک شکست و تنها ۲ پیروزی کسب کرده و با ۸ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته‌اند. البته پرسپولیس فاصله چندانی تا صدر جدول ندارد، اما برای تیمی که سودای ششمین قهرمانی را در سر می‌پروراند این عملکرد جای دفاع ندارد.

سرخپوشان تهرانی در دو هفته آینده دوبار در ورزشگاه آزادی مقابل دو تیم نفتی و اهل خوزستان قرار خواهند گرفت. هفته ششم، صنعت نفت آبادان و علیرضا منصوریان رقیب یحیی گل محمدی خواهند بود. صنعت نفت آبادان امسال با منصوریان یکی از ضعیف‌ترین شروع‌های تاریخ خود در لیگ برتر را پشت سر گذاشت و پس از ۳ باخت پیاپی سرانجام به یک برد و یک تساوی رسید و اکنون با ۴ امتیاز از ۵ بازی در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است.

حریف بعدی پرسپولیس در هفته هفتم نفت مسجدسلیمان است. این باشگاه که از لحاظ ساختار سازمانی، تعیین مدیران و کادر فنی یکی از عجیب‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر امسال است، این فصل را با فراز کمالوند آغاز کرده و حال و روز بهتری نسبت به نفت آبادان ندارد. مسجدسلیمانی‌ها از ۵ مسابقه خود ۵ امتیاز جمع کرده و در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ ایران قرار گرفته‌اند.

پرسپولیس در ۳ دیدار اخیر خود یک شکست خارج از خانه مقابل آلومینیوم اراک، یک تساوی خانگی مقابل گل‌گهر و یک تساوی خارج از خانه مقابل مس رفسنجان را تجربه کرده است. حالا سرخپوشان این فرصت را دارند تا ۲ بازی پیاپی در ورزشگاه آزادی میزبان رقبای نفتی و خوزستانی خود باشند و برای دور شدن از این فضای پرتنش تلاش کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *