دانشگاه فرهنگیان: آموزش و امتحان حضوری منتفی شد

3:27 - 04 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۶۵۵
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، گفت‌:دانشجویان مقطع کارشناسی آموزش و امتحان حضوری ندارند.
پرویز انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، در گفت‌وگو با میزان در مورد زمان  آموزش حضوری در این دانشگاه، گفت:آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی دانشگاه فرهنگیان از نیمسال دوم تحصیلی و از بهمن ماه خواهد بود و امتحانات نیز به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد:اگرچه که برخی دروس عملی و همچنین جلسات دفاع از پایان نامه‌ها به شکل حضوری برگزار می‌شود، اما با توجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد دانشجویان ما در مقطع کارشناسی تحصیل می‌کنند بایدبگوییم که آموزش حضوری به ترم بعد موکول شده است.

وی در پاسخ به این سوال که تا به امروز چند درصد از دانشجویان دانشگاه واکسینه شده اند گفت:همزمان با فرهنگیان کشور واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه ما نیز بیش از ۹۰ درصد انجام گرفته است.

انصاری راد گفت:با آغاز آموزش حضوری از نیمسال دوم تحصیلی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت اصل فاصله گذاری، پذیرفتن همه دانشجویان با کارت واکسیناسیون خواهد بود و خدمات دانشگاهی به این دانشجویان تعلق خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دانشگاه برای نیمسال دوم آمادگی تامین خوابگاه‌های دانشجویی را در اختیار دارد یا خیر گفت:تمهیدات لازم برای بهره مندی دانشجویان از خوابگاه‌ها انجام گرفته است و با توجه به بحث رعایت فاصله گذاری‌ها ظرفیت پذیرش خوابگاه‌ها به نصف خواهد رسید، از این رو استفاده از خوابگاه‌های بخش خصوصی و استجاری نیز جهت تامین نیاز دانشجویان در دستور کار قرار گرفته است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *