نویدکیا: زمین حافظیه شیراز به درد فوتبال نمی‌خورد/ برای اینکه صدا بخوابد بعد از استقلال به پرسپولیس هم مجوز تماشاگر دادند

17:26 - 03 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۷۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر کسی زمین حافظیه شیراز را تایید کرده باید مدارکش را دور بریزد، چون این زمین به درد فوتبال نمی‌خورد.

- محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فجرسپاسی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*هر کسی زمین حافظیه شیراز را تایید کرده باید مدارکش را دور بریزد، چون این زمین به درد فوتبال نمی‌خورد. نمی‌دانم چطور این زمین را تایید می‌کنند؟ تیمی مثل فجر که بعد از این همه سال آمده باعث تاسف است شیراز چنین زمین افتضاحی داشته باشد. شاید به من ارتباطی نداشته باشد، اما به سرمربی فجر می‌گویم بازی‌های بیرون را خوب بازی می‌کنید. از ۱۵ بازی تا پایان فصل به نظرم ۵ برد هم نمی‌آورند. به شهر دیگری بروند و با این بازیکنان خوب در این زمین نمی‌توان کاری کرد. برای سازمان لیگ باعث تاسف است.

*به سازمان لیگ نامه زدیم و گفتیم شرایط برای هواداران چطور است که متاسفانه جواب ما را سازمان لیگ نداد. استقلال و پرسپولیس با هوادار بازی کردند. شرایط ما بهتر است و استادیوم ما بهترین است حتی‌ ای اف سی هم از امکانات تعریف کرد. امکانات بهتری نسبت به تیم‌های دیگر داریم، اما نمی‌دانم چرا جواب ما را نمی‌دهند. چون یک بازی با هوادار برای استقلال دادند و حالا برای اینکه صدا بخوابد به پرسپولیس می‌دهند باعث تاسف است. اگر بازی با هوادار کار اشتباهی است چرا دوباره اجازه بازی با هوادار می‌دهند؟

*نیمه اول بازی معمولی بدون بازی‌سازی خوب در زمین بد بود. نیم ساعت اول نمی‌توانستیم کاری کنیم، بچه‌ها تحت تاثیر زمین افتضاح بودند. در ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و فشار از روی تیم ما برداشته شد. نیمه دوم بهتر بودیم، فجر احساسی بازی می‌کرد، چون می‌خواست جبران کند. از روزنه دفاع مرکزی و توپ‌های پشت محوطه استفاده کردیم، موفق بودیم، اما اواخر بازی خیلی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. باز هم می‌گویم فجر تیم خوبی است و بچه‌هایشان با انگیزه کار می‌کردند، اما برادرانه می‌گویم این زمین به درد فجر نمی‌خورد.

*عدم گلزنی مهاجمان؟ حرف شما را قبول می‌کنم، بهترین مهاجمان ایران را دارم. بچه‌های ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند، چه بازی با ذوب آهن که باختیم چه بازی با تراکتور. برای من مهم نیست مهاجم حتما گل بزند دیدگاهی که به غلط جا افتاده است. از مهاجمان راضی هستم و کارشان را خوب انجام می‌دهند، اما اینکه گل می‌زنند یا نه برای من مهم نیست برای خودشان مهم است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *