انتقاد تند سرپرست استقلال از مدیران سازمان لیگ: بابت تبلیغات محیطی از استقلال انتقام گرفتند

16:47 - 03 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۷۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مدیران سازمان لیگ گفت: بابت تبلیغات محیطی از استقلال انتقام گرفتند.

- بیژن طاهری مخالفت با حضور کوین یامگا و رودی ژستد در ترکیب استقلال برابر گل گهر سیرجان را انتقام سازمان لیگ از باشگاه استقلال دانست و عنوان کرد: همه ما می‌دانیم این حاصل مطالبه گری استقلال برای دسترسی به درآمد تبلیغات محیطی است.

سرپرست استقلال در ادامه گفت: مگر ما در لیگ محلات بازی می‌کنیم که یک ساعت و نیم قبل از بازی به ما اعلام می‌شود که نمی‌توانید از این بازیکنان استفاه کنیم؟ این اصل نامردی است و آقایان به این ترتیب چوب لای چرخ استقلال می‌گذارند.

طاهری افزود: کسانی که می‌گویند این بازیکنان غیرقانونی است انگار نمی‌دانند در دنیای امروز نمی‌توان به راحتی دروغ گفت، باور کنید ما سند خانه‌ای به ارزش ده برابر قرارداد این دو بازیکن به سازمان لیگ بردیم و به همراه نامه وزیر ورزش به آقایان تحویل دادیم و گفتند مشکلی نیست حالا به یکباره همه چیز تغییر پیدا کرد.

سرپرست استقلال تصریح کرد: این کار انتقام از استقلال بود که قصد داشت از حق واقعی خود در موضوع تبلیغات محیطی استفاده کند. خودشان بهتر از هر کسی می‌دانند که این دو بازیکن هیچ مشکلی برای بازی ندارند و گرنه اصلا کارت بازی برای آن‌ها صادر نمی‌شد، اما آن‌ها دوست ندارند استقلال آرامش داشته باشند. ما قطعاً بعد از بازی مدارک و مستندات را به هوادارانمان ارائه خواهیم داد تا آن‌ها ببیند مشکلی برای حضور این بازیکنان در ترکیب استقلال وجود نداشت، اما با ظلم محرز اجازه ندادند یامگا و ژستد بازی کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *