رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فدراسیون والیبال باز هم با بداخلاق‌های لیگ برتر مماشات می‌کند؟

12:33 - 04 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۸۹۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
لیگ برتر والیبال تحت تاثیر حواشی برخی از بازیکنان و مربیان پرحاشیه قرار گرفته است.
- به نظر می‌رسد بداخلاقی به جزو لاینفک والیبال ایران تبدیل شده است. مربیان و بازیکنانی که برای لیگی کوتاه‌مدت پول زیادی به جیب می‌زنند به جای اینکه ضعف‌های فنی خود و تیمشان را برطرف کنند، مدام در حال بداخلاقی هستند. آنها به همه چیز اعتراض می‌کنند؛ چون به لحاظ فنی چیزی در چنته ندارند که ارائه دهند و به همین خاطر تلاش می‌کنند با شلوغ‌کاری عملکرد ضعیف فنی‌شان دیده نشود.

در حال حاضر تنها ۹ هفته از لیگ برتر والیبال ایران گذشته است؛ اما در همین ۹ هفته برخی از بازیکنان و مربیان مدام به دنبال گلاویز شدن با بازیکنان تیم حریف بودند. در طول سال‌های گذشته فدراسیون والیبال با اینگونه مسائل مماشات می‌کرد و به نوعی به دنبال مصلحت‌اندیشی بود؛ اما حالا حاشیه در والیبال به متن تبدیل شده است و فدراسیون والیبال باید به فکر چاره باشد. اینکه بازیکن و مربی محروم شوند؛ اما پس از چند روز این محرومیت به حالت تعلیق دربیاید نشان دهنده این موضوع است که عزم فدراسیون والیبال برای برخورد با ناهنجاری‌ها جدی نیست.

این عدم برخورد با کسانی که لیگ برتر والیبال را با جای دیگری اشتباه گرفته‌اند یکی دیگر از معضلات پرشمار والیبال ایران است. واقعا تا چه زمانی باید این معضلات ادامه پیدا کند؟ نیاز امروز والیبال ایران در وهله اول حفظ حرمت و دوری از حاشیه است و به همین خاطر باید همه کسانی که اعتقادی به این مسائل ندارند را از والیبال دور کرد تا این رشته پرطرفدار بیشتر از این ضربه نبیند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *