کمیته بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت تشکیل شد

13:32 - 04 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۸۹۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بابیان این کمیته بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت تشکیل شد، افزود: طرح ساماندهی کارکنان دولت را با هماهنگی سازمان اداری استخدامی کشور جلو می‌بریم.
 علی کارنامی درگفت‌وگو با میزان، در تشریح آخرین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان دولت، بابیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس با تشکیل کمیته‌ای طرح ساماندهی کارکنان دولت را بررسی می‌کند وان شاءالله این طرح دوباره در صحن کمیسیون اجتماعی و یا صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد، افزود: طرح ساماندهی کارکنان دولت را با هماهنگی سازمان اداری استخدامی کشور جلو می‌بریم.

وی در خصوص زمان برگزاری کمیتهٔ بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت، گفت: این کمیته تشکیل‌شده و در حال حاضر در حال برگزاری است و تا حصول نتیجه در روزهای آتی نیز این کمیته جلسه برگزار می‌کند.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت تصویب طرح اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی نیز گفت: طرح بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصویب شده است و دور دوم آن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد و برای این امر در نوبت دستور رسیدگی صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
 
طرح بیمه کارگران ساختمانی در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی 
 
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در ۲۳ آبان سال جاری نیز در خصوص روند تصویب طرح اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس شورای اسلامی به میزان گفته بود: این طرح با توجه به اینکه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به‌طور دستوری تصویب‌شده بود و کلیات آن رأی آورد و جزئیات آن نیز در کمیسیون اجتماعی تأیید شده است و در حال حاضر در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرارگرفته است که بعد از بحث و بررسی در این صحن ان شاءالله به‌زودی تصویب خواهد شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *