نیروی دریایی راهبردی ارتش؛ میراث‌دار شهدای دوران دفاع مقدس

14:49 - 06 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۲۸۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش، میراث‌دار شهدای دوران دفاع مقدس است، حماسه آفرینی دریادلان نیروی دریایی ارتش در هفتم آذر ماه با حافظه تاریخی ایران گره خورده است.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی»، با ارسال پیامی فرارسیدن هفتم آذرماه و روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت و ضمن گرامیداشت این روز عنوان کرد: حماسه آفرینی دریادلان نیروی دریایی ارتش در هفتم آذر ماه با حافظه تاریخی ایران گره خورده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم آذر ماه در حافظه تاریخی این سرزمین سربلند با یاد وخاطره دریادلان نیروی دریایی ارتش گره خورده است، حماسه آفرینانی که ناخدایان بحر جوانمردی و آبرومندی شدند و از دریای موج خیز تهاجم دشمن به کرانه‌های غرور و مرز‌های اعتبار و شرافت این سرزمین گنج سعادت و شهادت صید کردند.

بی‌تردید بذر سیادت دریایی امروز ایران عزیز و دستیابی به آب‌های آزاد، به دست مردانی از جنس حریر و پولاد در دوران دفاع مقدس کاشته و از خون طاهر شهید همتی‌ها سیراب گردیده و اینک آن میراث گران‌سنگ به نسلی ستم ستیز و ولایت‌مدار رسیده است که با دانش بومی، اقیانوس‌های ناآرامی را پیش عظمت خویش رام و آرام کرده‌اند.

اینجانب به نمایندگی از پیشکسوتان و همکاران غیرتمند در نیروی هوایی ارتش، با نثار صمیمانه‌ترین درود‌ها به ارواح مطهر مردان رشید و شهید دریادل، فرا رسیدن روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به آن برادر ارجمند، هم‌رزمان جنابعالی و خانواده‌های نجیب و صبور ایشان تبریک گفته و توفیق روز افزون‌تان را در سایه حضرت ولی عصر (عج) و هدایت فرماندهی معظم کل قوا آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مسئلت می‌کنم.

 
 

برچسب ها: ارتش حمید واحدی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *