رضایت بیش از ۸۲ درصدی مراجعان از خدمات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح

12:17 - 08 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۸۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سه استانی که بالاترین درصد رضایت مراجعان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را در شش ماهه اول سال 1400 توانستند بدست آورند معرفی و با دستور رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، مورد تشویق قرار گرفتند.

- گزارش ارزیابی میزان رضایت مراجعان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بر اساس آمار استخراج شده از سامانه نظرسنجی پیامکی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ به همت اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی تهیه و منتشر شد.

بر اساس این گزارش طی این مدت ۲۰۸۹۴ نفر در طرح نظرسنجی پیامکی در ۳۰ استان و ۱۲ دادسرای نظامی نواحی شرکت کردند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی ۸۲.۷ درصد از مخاطبان از وضعیت ارائه خدمات، رفتار قضات و کارمندان و دانش و مهارت و رسیدگی به مسائل آن‌ها ابراز رضایت کردند و امتیازی بین خوب و بسیار خوب داده‌اند.

خوشبختانه ۲۸ استان توانستد بیش از ۸۰ درصد رضایت مخاطبان را به خود جلب نمایند.
در بین این استان‌ها، اصفهان، بوشهر و مازندران به ترتیب با ۹۲، ۸۸ و ۸۷ درصد بالاترین میزان رضایت مراجعان را به خود اختصاص دادند و استان‌های آذربایجان غربی، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به دنبال این گزارش، دستور دادند از مدیران و کارکنان سه استانی که بالاترین نمره را کسب کردند، تقدیر به عمل آید.

در فرازی از تقدیرنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا پورخاقان با اشاره به اینکه حفظ کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع از اهداف اصلی سند تحول قوه قضاییه و معیاری مهم برای سنجش کیفیت خدمت‌رسانی قلمداد می‌شود، آمده است: «بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نظام اداری کشور، رضایت مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌ها یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کارآمدی نظام اسلامی تلقی می‌شود.»

این مقام عالی قضایی در پایان از روسای سازمان‌های قضایی نیرو‌های مسلح استان‌های اصفهان و بوشهر و معاون قضایی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران و تمامی همکاران آن‌ها، به خاطر ایجاد ساز وکار‌های لازم در ارائه خدمات مطلوب‌تر و مؤثرتر به مردم و برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع و حفظ کرامت آن‌ها تقدیر کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *