رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حل مشکلات ۵۶ واحد تولیدی در معرض تعطیلی با حمایت‌های قانونی دستگاه قضایی در استان فارس

16:12 - 08 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۹۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس از حل مشکلات ۵۶ واحد تولیدی در معرض تعطیلی با اقدامات و حمایت‌های قانونی از سوی دبیرخانه پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس خبر داد.
- در راستای حمایت قضایی و حقوقی از تولید و حمایت از سرمایه گذاری در استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس از چندین مجتمع و واحد صنعتی و تولیدی بازدید کرد.

در این راستا، ضمن بازدید از کارخانه روغن نباتی شیراز در نشستی جداگانه به بررسی و رفع مشکلات این کارخانه و حمایت از تولید کننده و کارگران پرداخته شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در آیین افتتاحیه مجتمع صنعتی «آلیاژ پردازش پارسه» که دادستان مرکز استان فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، مدیرکل امور اقتصادی، مدیرکل بازرسی استان فارس، معاون اقشار سپاه فجر فارس، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصاد شیراز نیز حضور داشتند، از مراحل مختلف تولید این مجتمع صنعتی بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در حاشیه بازدید از این کارخانه با بیان اینکه از اسفندماه ماه سال ۹۹ تاکنون شاهد رونق تولید قابل توجهی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بوده‌ایم، تصریح کرد: در منطقه ویژه اقتصادی کارخانه‌ها و واحد‌های صنعتی فعال هستند و زمین‌های واگذاری نیز همه در حال ساخت و ساز هستند که تاکنون ۸۰۰ نفر از کارگران مشغول به کار شده‌اند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *