هشدار رهبر انصارالله نسبت به فتنه انگیزی دشمنان میان مردم یمن

22:56 - 08 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۸۰۱۲
رهبر انصارالله یمن با اشاره به جنایت‌های ائتلاف سعودی در غرب یمن نسبت به فتنه انگیزی دشمنان میان مردم یمن هشدار داد.

-طبق گزارش تارنمای شبکه خبری المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در دیدار با یک هیأت از قبایل استان البیضاء، ضمن هشدار نسبت به این که دشمنان با فتنه‌انگیزی و اختلاف‌افکنی میان مردم یمن با عناوین مختلف درحال مقدمه چینی برای سلطه بر کشورمان هستند، گفت: استان البیضاء توسط ائتلاف سعودی بمباران می‌شود و مردم آن آسیب دیدند، اما موضع آنان به آزادسازی این منطقه از یمن کمک کرد.

رهبر انصارالله یمن، ادامه داد: فرصت برای تقویت همکاری، صلح اجتماعی، تحقق امنیت و ثبات در استان البیضاء مهیا است و از این رو نشست‌ها و دیدار‌هایی که بین مردم یمن صورت می‌گیرد، تصویر واقعی برادری، همکاری و توافق ملت یمن را نشان می‌دهد.

وی در ادامه خواستار تقویت صلح عمومی و حل مشکلات مربوط به اختلافات و نیز همکاری حکومت و جامعه برای ارائه خدمات شد و با اشاره به روز ۳۰ نوامبر ۱۹۶۷ (۹ آذر) که در جریان آن یمن به استقلال رسید و نظامیان متجاوز و اشغالگر انگلیسی از یمن خارج شدند، گفت: این روز صفحه روشنی در تاریخ یمن محسوب می‌شود که در جریان آن استعمار بریتانیا بیرون رانده شده است.

رهبر انصارالله با اشاره به جنایت‌های ائتلاف سعودی در غرب یمن اظهار کرد:این جنایات وحشی بودن آن را به نمایش گذاشته است، به ویژه زمانی که یک جنین را از شکم مادرش خارج و یک خانواده فقیر را بمباران کردند.

الحوثی با بیان اینکه، کشتن اسیران یکی دیگر از جنایت ائتلاف است، تاکید کرد: این امر نیز مغایر با تمام قوانین محسوب می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *