درخشان: هر تیمی نترسد، دربی را می‌برد/ اتفاقات پیش از بازی پرسپولیس در شأن فوتبال ما نبود

6:45 - 09 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۸۰۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: هر تیمی که شهامت ریسک پذیری را داشته باشد و نترس در زمین ظاهر شود، می‌تواند برنده دربی باشد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار دربی پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی ببینیم و شاهد یک فوتبال خوب، با برنامه، تاکتیکی و تماشاگر پسند باشیم؛ اینگونه نباشد که فقط به توپ لگد بزنند.

وی ادامه داد: کسی که شهامت ریسک پذیری را داشته باشد و نترس به میدان بازی بیاید، برنده این مسابقه است. برای تماشاگران بسیار مسابقه حساسی است، تیم‌ها باید با تاکتیک خوب بازی کنند و نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کنند. هرکسی که بتواند نترس و با شهامت به زمین بیاید، می‌تواند موفق باشد.

*سرعت بازی پرسپولیس نسبت به هفته قبل بهتر شده بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در این مسابقه تجربه و شناخت خیلی جایی ندارد و فقط با مدیریت و جسارت است که تیم‌ها می‌توانند به پیروزی برسند. پرسپولیس روند خوبی دارد و اگر بتواند با برنامه تاکتیکی خوب و دوندگی مناسب بازی کند، می‌تواند برنده این دیدار باشد. 

درخشان، در خصوص دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چهارچوب هفته هفتم لیگ برتر، بیان کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم‌ دوندگی خوبی داشتند. پرسپولیس بهتر بازی کرد و حتی می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند. پرسپولیس روان‌تر بود و سرعت بازی نسبت به هفته قبل بهتر شده بود و هماهنگی بیشتری در تیم دیده می‌شد. امیدواریم از این هم بهتر شود. 

*حواشی فوتبال ما بی‌مزه شده است

درخشان تصریح کرد: پرسپولیس می‌تواند از این هماهنگی استفاده کرده و اشکالات را برطرف کند و نگاهش به قهرمانی باشد. اگرچه بردهای پرسپولیس با گل‌های کمی بوده، اما می‌تواند روز به روز به روند رو به رشد خود ادامه دهد و امتیازات را کسب کنند. 

پیشکسوت پرسپولیس، درباره حواشی پیش آمده قبل از بازی و ممانعت از ورود بازیکنان به زمین در دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، گفت: چنین اتفاقاتی در فوتبال ما خیلی بی‌مزه شده است، در فوتبال حرفه‌ای چنین چیزهایی پیش نمی‌آید، خیلی زشت است. تلاش و دقت بهتری باید شکل بگیرد و نباید به اینچنین پیشامدهایی حتی فکر کرد. روال کار این بود که این هفته اجازه بدهند که بازی کنند و بگویند که اگر این اتفاق نیفتاد، از هفته آینده حق بازی کردن ندارید.

*مگر استادیوم آزادی به نام آنها خورده است؟

درخشان ادامه داد: با اینکه با حرف وزیر پرسپولیس را به زمین مسابقه راه دادند و اجازه دادند این تیم بازی کند، اما‌ نمی‌دانم باید چه بگویم؟ فکر کنم باید به آنها جایزه اهدا شود؛ مگر زمین آنجا به نام آنها خورده است؟ آنها فقط به امورات ورزشگاه می‌پردازند و ورزشگاه مال دولت است و آنها مدیریت برگزاری مسابقات را دارند. در شأن فوتبال ایران نیست؛ این کارها معنی ندارد که ۱۰ دقیقه قبل از انجام بازی تیم را از ورود به زمین منع کند. 

وی در خصوص تاثیر حواشی پیش آمده و ممانعت از ورود بازیکنان به زمین در تیم برای دیدار دربی، بیان کرد: درست است اتفاق تعجب برانگیزی برای پرسپولیس افتاده است، اما یک هفته مدت زیادی است. ممکن است، هزاران اتفاق بیفتد، بارها شده که تیمی باخته، استقلال یا پرسپولیس؛ که برعکس در دربی خوب بازی کردند و بردند. نمی‌توان به این اتفاقات متکی شد.

*کنترل تماشاگران در دربی سخت است

درخشان، در پایان در خصوص امکان حضور تماشاگران در دربی، خاطرنشان کرد: ورود تماشاگران به استادیوم به مسابقات شور و هیجان می‌دهد؛ اما مسایل بهداشتی مزید علت شده. فعلاً ورود تماشاگران ۵۰ - ۵۰ است، اما این به نفع تماشاگران است و سخت است در شرایطی که احساسات بر هواداران غلبه می‌کند، بتوان آنها را کنترل کرد. رعایت موارد بهداشتی در این موارد بسیار سخت است و صلاح است که تماشاگران یا نباشند یا بسیار محدود به استادیوم بیایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *