تئوری‌های مختلف و عجیب درباره نسخه جدید «مرد عنکبوتی»

11:30 - 12 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۸۴۲۳
فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی-راهی به خانه نیست» یکی از بحث برانگیزترین فیلم‌های سینمای هالیوود و کمپانی مارول است که این روزها با انتشار تیزر خود تئوری‌های مختلفی را پیش روی مخاطبان قرار داده است.

- فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی-راهی به خانه نیست» یکی از بحث برانگیزترین فیلم‌های سینمای هالیوود و کمپانی مارول است که این روزها با انتشار تیزر خود تئوری‌های مختلفی را پیش روی مخاطبان قرار داده است. 

با توجه به حضور کاراکتر دکتر استرنج در این نسخه از فیلم مرد عنکبوتی و همچنین بازگشت شخصیت های قدیمی از فیلم های اول مرد عنکبوتی این فرضیه مطرح شده که آیا ممکن است در این فیلم شاهد حضور همزمان سه مرد عنکبوتی با بازی بازیگران قبلی باشیم یا نه. اتفاقی که کمپانی مارول همچنان آن را یک معما نگه داشته و از این فرضیه‌ها استقبال می کند. 

تولید این فیلم به‌طور مشترک بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز و مارول استودیوز است و به وسیلهٔ سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع خواهد شد.

در نظر گرفته شده‌است که این فیلم دنبالهٔ مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه و مرد عنکبوتی: دور از خانه باشد و بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

کارگردانی مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بر عهدهٔ جان واتس از فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ کریس مک‌کنا و اریک سامرز است. در این فیلم تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، در کنار زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، مریسا تومی، جی. بی اسموو، بندیکت وانگ، آلفرد مولینا، جیمی فاکس، ویلم دفو، توماس هیدن چرچ، و ریس ایفانز ایفای نقش می‌کند.

در این فیلم پارکر از استیون استرنج (کامبربچ) می‌خواهد تا هویت مرد عنکبوتی خود را پس از افشای عمومی در دور از خانه دوباره مخفی کند که در نهایت منجر به بازشدن ناگهانی مولتی‌ورس می‌شود.

کرونا به «مرد عنکبوتی» هم رحم نکرد//////////////////شنبه

ساخت سومین فیلم مرد عنکبوتی از دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۱۷ حین توسعهٔ بازگشت به خانه در نظر گرفته شده بود. تا اوت ۲۰۱۹، مذاکرات میان سونی و مارول استودیوز که با هم فیلم‌های مرد عنکبوتی را تولید می‌کنند برای اصلاح قرارداد با خروج مارول استودیوز از این پروژه به پایان رسید. با این وجود، واکنش منفی طرفداران، یک ماه پس از آن منجر به بستن یک قرارداد جدید میان دو کمپانی شد. در آن زمان برنامه‌ریزی شده بود که جان واتس، کریس مک‌کن، اریک سامرز و تام هالند برگردند.

مراحل فیلم‌برداری در اکتبر ۲۰۲۰ در شهر نیویورک آغاز شد و سپس در همان ماه به آتلانتا منتقل شد. در حین فیلم‌برداری مشخص شد که جان واتس و آلفرد مولینا در ساخت این فیلم مشارکت دارند و بازیگران و شخصیت‌های فیلم‌های پیشین مرد عنکبوتی بار دیگر در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. مفهوم مولتی‌ورس این فیلم مدتی بعد فاش شد. عنوان این فیلم در فوریه ۲۰۲۱ مشخص شد و فیلم‌برداری در ماه مارس به پایان رسید.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در ایالات متحده منتشر خواهد شد. چهارمین فیلم مرد عنکبوتی نیز در حال توسعه است. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *