اجرای ۵۵۳ طرح جدید در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم استان تهران

9:00 - 12 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۸۵۵۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه ۵۵۳ طرح جدید در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم و توسعه استان تهران در نظر گرفته شده است، گفت: ارزش سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۴۹ هزار میلیارد تومان است و برای اشتغال‌زایی ۲۲ هزار و ۶۷۸ نفر در نظر گرفته شدند.

حشمت‌الله عسگری در گفت‌وگو با میزان، با اساره به تعداد واحد‌های صنعتی و تولیدی احیا شده در استان تهران گفت: در شش ماهه نخست  امسال۱۸۴ واحد صنعتی، صنفی، کشاورزی و گردشگری در استان تهران به چرخه تولید بازگشتند که از این میان  ۱۲۵ واحد در شهرک‌های صنعتی و بقیه بیرون ازآن قرار داشتند.

وی با اشاره به اینکه ۸۳۱ طرح راکد در استان تهران وجود دارد، افزود: از این میان ۷۰۲ مورد داخل شهرک‌های صنعتی و ۱۲۹ طرح خارج از شهرک‌ها هستند. 

معاون استاندار تهران با بیان اینکه ۳۵۷ واحد راکد در بخش کشاورزی و ۳ مورد در بخش گردشگری هستند، عنوان کرد: در کل هزار و ۱۹۱ واحد راکد صنفی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری  در استان تهران ثبت شده است که در ۶ ماهه نخست امسال ۱۸۴ واحد از آنها فعال شدند.

عسگری با اشاره به اینکه ۵۵۳ طرح جدید  برای توسعه استان تهران در نظر گرفته شده که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: این طرح‌ها در راستای تحقق بهبود وضعیت معیشتی مردم  درنظر گرفته شدند و جزو برنامه‌های عملیاتی استانداری برای سال جاری هستند. 

معاون استاندار تهران تاکید کرد: از میان این طرح‌ها، ۵۲۵ طرح صنعتی و بقیه در بخش‌های دیگر  قرار دارند که بناست در ۶ ماهه دوم امسال و ۶ ماه اول سال بعد با ارزش سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۲ هزار و ۶۷۸ نفر به مرحله اجرا برسند. 

 

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *