بازتاب چالش بین کاظمی و سیرجانی‌ها در سایت ورلدآف‌والی

11:14 - 12 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۸۷۹۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سایت معتبر «ورلدآف‌والی» به توضیح تنش بین صابر کاظمی و باشگاه فولاد سیرجان برای حضور در جام باشگاه‌های جهان پرداخت.
- این روزها مهمترین موضوع والیبال در ایران بحث حضور یا عدم حضور صابر کاظمی، پشت خط‌‌زن چپ دست و جوان تیم شهرداری ارومیه به عنوان یار کمکی تیم فولاد سیرجان برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان است، اما این موضوع که به چالشی بین ستاره آینده‌دار تیم ملی با تیم سابق باشگاهی‌اش تبدیل شده، سوژه سایت «ورلدآف‌والی» هم شده و این سایت معتبر ورزشی به توصیف این ماجرا پرداخته است.
 
این سایت والیبالی در خصوص این موضوع نوشت: صابر کاظمی، ارزشمندترین بازیکن رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا و همچنین جام باشگاه‌های آسیا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان به همراه تیم فولاد سیرجان تحت فشار است چرا که این قطر پاسور ۲۲ ساله در آخرین اظهارات خود عنوان کرده بود که باشگاه سیرجانی با وجود شرایط بدنی ضعیف و نه چندان مناسبش او را مجبور به حضور در جام باشگاه‌های جهان در شهر بتیم برزیل می‌کند.
 
این سایت با اشاره به بخشی از صحبت‌های کاظمی، افزود: اگر در برزیل با این شرایط بدنی مصدوم شوم، چه کسی پاسخگو خواهد بود. مدیران می‌گویند که برای والیبال ملی، سرمایه هستم، اما رفتار آن‌ها با من اینطور به نظر نمی‌رسد. نمی‌دانم چرا اذیتم می‌کنند.
 
بازتاب چالش بین کاظمی و سیرجانی‌ها در سایت ورلدآف‌والی


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *