هاشمی: جوانان کم‌ کم به چرخه تیم ملی بسکتبال تزریق می‌شوند/ صمد اگر بازی می‌کرد حتما دعوت می‌شد

13:01 - 12 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۸۸۳۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: لغت دو رگه و مفهوم آن را متوجه نمی‌شوم و مهم شایسته سالاری است.

- مصطفی هاشمی، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» صحبت‌هایی در مورد دیدار با بحرین و وضعیت بازیکنان دورگه انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* پنجره اول برای همه تیم‌ها سخت است، عدم شناخت تیم‌ها از یکدیگر هم موضوع دیگری بود. من تازه به تیم اضافه شدم و می‌توانیم راه را بهتر جلو ببریم.

* قزاقستان و سوریه دیگر حریفان ما هستند، قزاقستان تیم خوبی دارد، اما بازیکنان ایران هم جزو بهترین‌های آسیا هستند و شانس صعود داریم.

* شما زمانی که مسئولیت سرمربیگری را برعهده می‌گیرید مطالبات مردم اولویت بوده و مطالبه برد است به همین دلیل نمی‌شود به ترکیب دست زد. ما هم سعی می‌کنیم کم کم جوانان به چرخه تیم ملی بیایند و تزریق شوند.

* نمی‌توان ریسکی کرد که توام با باخت شود. ما بازیکنان خوبی داریم و اجازه دهید صعودمان قطعی شود و جوانان هم اضافه می‌شوند.

* صمد نیکخواه بهرامی مسافرت است، اگر بازی می‌کرد حتما دعوت می‌شد. هر موقع او بازی‌های باشگاهی را انجام دهد اضافه می‌شود، حدادی هم همین طور.

* من لغت دو رگه و مفهوم آن را متوجه نمی‌شوم. مهم شایسته سالاری است و بازیکنان هر جا هستند و پاسپورت ایرانی دارند باید اول مشغول فعالیت و بازی باشند و از بازیکنانی که اینجا کار می‌کنند بهتر باشند تا از آن‌ها استفاده کنیم. هر جا بازیکنان ما شرایط خوبی دارند دعوت می‌شوند البته باید کیفیت بدنی خوبی داشته و بهتر از بازیکنانی باشند که اینجا بازی می‌کنند.

* تابع قوانینی که دولت اتخاذ می‌کند هستیم. استخدام بازیکنان از تابعیت دیگر طبق قوانین فیبا در حیطه اختیارات ما نیست و اگر اجازه بدهند هر کشوری می‌تواند یک بازیکن را به استخدام درآورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *