تأمین اقلام دارویی و غذایی مراکز نگهداری از معلولان ضروری است

18:21 - 16 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۹۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: دستگاه‌های متولی از جمله صمت، تعزیرات و علوم پزشکی در تأمین اقلام دارویی، پوشاک و غذایی مراکز نگهداری از معلولان، به میدان بیایند.
- حسن خانجانی موقر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در حاشیه بازدید از آسایشگاه معلولین حضرت ابوالفضل (ع) در استان بیان کرد: بررسی وضعیت و پیگیری مطالبات این مرکز و دیگر مراکز زیر نظر بهزیستی به منظور شناسایی مشکلات پیش روی آنان، در دستور کار ما است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: در حال حاضر کمبود و یا حتی نبود اعتبار در روند تهیه دارو، پوشاک، مواد خوراکی، تجهیزات و امکانات اولیه از جمله مشکلاتی است که این مراکز با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند.

خانجانی موقر، ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی دستگاه‌های دولتی و همراهی خیرین، مشکلات مراکز نگهداری از معلولان برطرف شود، تا آغوش پر مهر این مراکز برای خدمات دهی به افراد ناتوان امیدوارتر گشوده شود.

وی عنوان کرد: بنابراین پیگیر آن هستیم تا دستگاه‌های متولی از جمله صمت، تعزیرات و علوم پزشکی در جلسات مربوطه به ویژه در جلسه تنظیم بازار؛ نگاه ویژه‌ای برای تأمین اقلام مورد نیاز مراکز حمایتی زیر نظر بهزیستی داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ آسایشگاه معلولین حضرت ابوالفضل (ع) همدان، به عنوان بزرگترین آسایشگاه معلولان غرب کشور، سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید، که شامل بخش‌هایی از جمله؛ آسایشگاه نگهداری پسران و مردانی با معلولیت ذهنی و آسایشگاه زنان و مردان معلول جسمی و اعصاب روان است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *