رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توانایی تولید تجهیزات دوار را داریم/ مطلقا تحریم ناپذیر هستیم

12:48 - 17 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۲۴۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیرعامل مپنا گفت: امروز توانایی تامین و تولید تجهیزات دوار را داریم و مطلقا اعلام میکنیم در این زمینه تحریم ناپذیر هستیم.

- عباس علی آبادی در مراسم امضای قرارداد احداث نیروگاه‌های گازی مقیاس کوچک میان مپنا و شرکت تولید برق حرارتی گفت: ما امروز توانایی تامین و تولید تجهیزات دوار را داریم و مطلقا اعلام میکنیم در این زمینه تحریم ناپذیر هستیم.

وی ادامه داد: افزایش بهره وری در تولید و تقاضا هدف اصلی برای مسوولین برق کشور است.

مدیرعامل مپنا گفت: تنوع به ماشین‌ها و در مقیاس کوچک و متوسط، سطح بهره‌وری را بهبود می‌دهد ضمن اینکه فاصله ظرفیت انتقال و توزیع را کاهش داده و در افزایش راندمان و بهبود بهره‌وری موثر است.

علی آبادی با اشاره به اینکه یکی از مناطق اجرای پروژه‌های یاد شده زاهدان است، تصریح کرد: این ماشین‌ها دو ویژگی دارند از جمله اینکه در شرایط بدِ آب و هوایی کار می‌کنند و همچنین تنوع سوخت دارند. به عبارت دیگر در هوای گرم و آلوده، عملکرد خوبی دارند و با اندکی تجهیز امکان استفاده از انواع سوخت را دارند.

وی افزود: اولین واحد بعد از ۸ ماه به مدار می‌آید لذا با توجه به اینکه پروژه به صورت پکیج در محل مورد نظر استقرار می‌یابد، زمان راه‌اندازی این واحد‌ها کاهش یافته است.

مدیر عامل مپنا در پایان خاطرنشان کرد: این قرارداد به مدت ۲۴ ماه به اجرا خواهد رسید و ۱۲ ماه گارانتی نیز برای آن تعیین شده است و از جمله قرارداد‌های نادر است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *