رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: رئیس دستگاه قضا دغدغه‌مند حقوق مردم در بازار سرمایه است

10:32 - 22 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۲۶۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره تسلط رئیس دستگاه قضا به مسائل بازار سرمایه گفت: در حال حاضر رئیس قوه قضاییه بابت اینکه حقی از مردم در حوزه بازار سرمایه چه از بابت تخلفات و چه از بابت عملکرد این سازمان، تضییع نشود، دغدغه‌مند هستند.
محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به نشست اخیر رئیس دستگاه قضا با اعضای هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: به دلیل شرایط و حساسیت‌هایی که در فرایند‌های کلی کشور وجود دارد طبیعتاً ورود قوه قضاییه به موضوعات مهم کشور که حجم عظیمی از جمعیت کشور را تحت تاثیر خود قرار داده، بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره تسلط رئیس دستگاه قضا به مسائل بازار سرمایه افزود: در حال حاضر رئیس قوه قضاییه بابت اینکه حقی از مردم در حوزه بازار سرمایه چه از بابت تخلفات و چه از بابت عملکرد این سازمان، تضییع نشود، دغدغه‌مند هستند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ضمانت‌هایی که از سوی قوه قضاییه برای حفظ حقوق مردم در بازار سرمایه در نظر گرفته شده بسیار حایز اهمیت است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: به اعتقاد بنده فضای شکل گرفته پیرو رویکرد قوه قضاییه در بازار سرمایه فضای جدیدی است و این مسئله حایز نوعی اعتماد بخشی به حوزه بازار سرمایه است که دستگاه قضا به راحتی از تصمیماتی که در این حوزه اخذ می‌شود، نمی‌گذرد و فعالیت بازار سرمایه زیر ذره بین قوه قضاییه قرار دارد.

وی با اشاره تاکید رییس دستگاه قضا بر ضرورت تقویت نظارت بر بازار سرمایه بیان داشت: نشست رییس دستگاه قضا با مسئولین بازار سرمایه به خودی خود این پیام را به بازار سرمایه ارسال می‌کند که دستگاه قضا از کوچکترین رفتار تخلف آمیز از بازار سرمایه عبور نخواهد کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *