حوادث سال ۲۰۲۱ به روایت تصاویر

13:18 - 08 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۹۹۴
سال ۲۰۲۱ شاهد حوادث و تحولاتی بود که در این گزارش به آن‌ها پرداخته شده است.

- از هجوم حامیان ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا و سقوط کابل به دست طالبان گرفته، تا بحران پناهجویان در مرز بلاروس و لهستان در مجموعه‌ای از تصاویر گردآوری شده است.

به گزارش الجزیره، درختان تکه تکه شده و بقایای خانه‎ها، تقریباً یک سال پس از فوران آتشفشان در استان باتانگاس، که یک مقصد گردشگری محبوب در جنوب مانیل در فیلیپین است.

 

سال ۲۰۲۱ در قالب تصاویر

 

حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، از دیوار غربی ساختمان کنگره این کشور در واشنگتن دی سی بالا می‌روند.

در حالی که مقام‎های کنگره آماده می‌شدند تا پیروزی جو بایدن را تایید کنند، حامیان ترامپ سعی داشتند به این ساختمان در روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱ یورش ببرند.

 

سال ۲۰۲۱ در قالب تصاویر

 

قطاری در ۳ فوریه ۲۰۲۱ از یک گذرگاه راه‌آهن می‌گذرد که توسط آب‌های سیلاب ناشی از باران و ذوب برف در منطقه نیدرو در نزدیکی فرانکفورت آلمان احاطه شده است.

 

سال ۲۰۲۱ در قالب تصاویر

 

گریه یک کودک در ۲۸ مارس ۲۰۲۱ پس از انتقال از ریو گراند به آمریکا، در تگزاس، در حالی که از یک قایق بادی پیاده می‌شود.

 

سال ۲۰۲۱ در قالب تصاویر

 

یک پسر ۱۲ ساله، در ۱۷ مارس ۲۰۲۱ هنگام بازگشت از مدرسه به خانه، در شهرستان ناکورو در کنیا تلاش می‌کند انبوهی از ملخ‌ها را از مزرعه خود بیرون براند.

 

سال ۲۰۲۱ در قالب تصاویر

انفجار ناشی از یک حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در نوار محاصره شده غزه باعث پرتاب گرد و غبار و آوار در اطراف محله در ۱۳ می ۲۰۲۱ شد.

 

سال ۲۰۲۱ در قالب تصاویر

 

مردم هند در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ در میان موج دوم بیماری همه گیر کرونا، منتظر سوزاندن قربانیانی هستند که به دلیل کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‎اند.

 

سال ۲۰۲۱ در قالب تصاویر

 

نیرو‌های طالبان پس از فرار اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان از این کشور در کابل در ۱۵ آگوست ۲۰۲۱، کاخ ریاست جمهوری افغانستان را تحت کنترل گرفتند.

 

سال ۲۰۲۱ در قالب تصاویر

 

در حالی که آتش سوزی دیکسی در جنوب جینسویل در شمال کالیفرنیا در ۱۶ آگوست ۲۰۲۱ در حال گسترش بود، خانه‌ای در شعله‌های آتش می‌سوزد.

 

سال ۲۰۲۱ در قالب تصاویر

 

پس از آنکه لهستان امنیت را در امتداد مرز شرقی اتحادیه اروپا افزایش داد، مهاجران در ۸ نوامبر ۲۰۲۱ در مرز بلاروس و لهستان تجمع کردند.

 

سال ۲۰۲۱ در قالب تصاویر



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *