پولادگر: تکواندو مال من یا ساعی نیست/ گاهی اوقات اعضای خانواده تکواندو به خاطر منافع شخصی خودزنی می‌کنند

13:18 - 15 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۰۰۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس سابق فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو مال من یا ساعی یا هیچ‌کس دیگر نیست و هیچ‌کس حق ندارد این توانمندی که از جیب مردم برای آن هزینه شده را کنار بگذارد و بگوید من دیگر نیستم.

- سیدمحمد پولادگر رئیس سابق فدراسیون تکواندو  بعد از پایان انتخابات اظهاراتی داشت که گزیده صحبت‌هایش را در زیر می‌خوانید:

*بعد از ۲۱ سال از تک‌تک اعضای مجمع و خانواده بزرگ تکواندو تشکر می‌کنم.

*در این سال‌ها تنها رمز موفقیت ما همدلی میان اعضا بود و کمترین حاشیه را در این مدت دیدیم، به خاطر همین اساس که نهاد‌های بین المللی و مخصوصا فدراسیون جهانی از فدراسیون تکواندوی ایران به نیکی یاد می‌کنند. اعضای خانواده تکواندو باید مراقبت کنند تا این همدلی از بین نرود.

*گاهی اوقات اعضای خانواده تکواندو به خاطر منافع شخصی خودزنی می‌کنند.

*البته ساعی حق انتخاب دارد. تکواندو مال من یا ساعی یا هیچ‌کس دیگر نیست و هیچ‌کس حق ندارد این توانمندی که از جیب مردم برای آن هزینه شده را کنار بگذارد و بگوید من دیگر نیستم.

*دلم می‌خواهد به عنوان بازو‌های فدراسیون با تمام وجود به فعالیت خود ادامه دهید. این جوانان به عنوان سرمایه‌های ملی ما نیازمند توجه هستند. اگر کوتاهی کردم من را ببخشند و قطعا سوء نیتی نداشتم.

*به اندازه‌ای که درک کردم فعالیت داشتم و اگر کوتاهی داشتم از همه حلالیت می‌طلبم مخصوصا از خانواده‌ام که در این چند سال خیلی اذیت شدند تشکر می‌کنم، مطمئنا آن‌ها از این اتفاق خیلی خوشحال هستند.

*برای هادی ساعی آرزوی موفقیت دارم و بار دیگر از همه حلالیت می‌طلبم.

بیشتر بخوانید:
شکست پولادگر در انتخابات فدراسیون تکواندو/ ساعی رئیس شد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *