تایید فعالیت موی تای به صورت مستقل

15:14 - 15 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۰۶۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رییس انجمن موی تای ایران در نامه‌ای از فعالیت مستقل این انجمن خبر داد.

- در راستای مکاتبات مکرر فدراسیون بین‌المللی موی تای با انجمن موی تای ایران، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مبنی بر ضرورت رعایت منشور المپیک و اساسنامه ایفما به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی و غیر انتفاعی عضو IOC، جواد نصیری رییس انجمن موی تای ایران در نامه‌ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد این انجمن به عنوان انجمنی مستقل، غیردولتی و غیر انتفاعی در تعامل با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک فعالیت خواهد کرد.

جواد نصیری در این ارتباط گفت: مطابق با اساسنامه ایفما، تمامی تشکیلات ملی عضو باید از استقلال فنی و اجرایی برخوردار بوده و مستقیما با فدراسیون بین المللی موی تای فعالیت نمایند.

عضو شورای ریاست ایفما و سفیر عالی ورزش در جهان تصریح کرد: بر این اساس، هرگونه فعالیت اعضای ایفما به عنوان زیرمجموعه در هر فدراسیونی با لغو عضویت و تعلیق آن عضو همراه خواهد بود.

پیش از این انجمن ساواته ایران نیز به شکلی مشابه و در راستای رعایت منشور المپیک، اساسنامه‌های جهانی، آسیایی و ملی رسما عدم فعالیت خود به عنوان زیرمجموعه در سایر فدراسیون‌ها را اعلام کرده و از استقلال فنی و عملکردی خود خبر داده بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *