روز‌های عزت و شوکت حقیقی ملت‌ها از افق ایران اسلامی آشکار خواهد شد

16:07 - 15 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۰۸۲
جهاد و استقامت ملت شریف ایران، خستگى راه را از چهره مجاهدان زدوده و تردید‌ها و تزلزل‌ها را از بین برده است؛ و بالاخره آینده از آن اهلِ ایمان است و روز‌های عزت و شوکت حقیقی ملت‌ها از افق ایران اسلامی آشکار خواهد شد.
-  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت سالروز ۱۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الرحمن الرحیم

حماسه ۱۹ دی یک خاطره زنده و هویت‌بخش در قاموس سیاسی ایران است که غیرت ایمانی و دینی مردم شریف قم را در حمایت از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) نشان داد. یوم‌الله ۱۹ دی در فصل افتخارات مرجعیت، روحانیت و مردم قم حماسه‌ای ماندگار است و باید با تأمل و تفکر، از این حادثه تأثیرگذار و موج‌آفرین درس گرفت.

خروش مؤمنانه روحانیت و مردم قم با توکل بر خدای متعال و در سایه عنایات حضرت، ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) تحول عظیمی در نهضت مردم ایران به وجود آورد و اربعین‌های پشت سرهم و تکثیر امواج آن، بهمن ۵۷ را به دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی تبدیل کرد. «اخلاص، ایمان و عمل به هنگام» سیره و سلوک قم انقلابی است و علیرغم تمام توطئه‌ها و ترفندها، قم مهد انقلاب و پایگاه بصیرت باقی خواهد ماند. این حرکت خدامحور، قدرتی معنوی و تحولی عظیم به ارمغان آورد؛ که امروز انقلاب اسلامی با صبر و استقامت در مسیر آن حماسه، به عزت و اقتدار رسیده است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تسلیت ایام شهادت ام‌الائمه حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و اعلام پایبندی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تکریم و تجلیل از امام خمینی آن رهبر حماسه‌ساز، با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (دامت برکاته) تجدید بیعت کرده و اعلام می‌دارد:
 
ملت مؤمن ایران، در مسیر پر سعادت انقلاب اسلامی بدون هیچ سستی و تزلزلی پیش می‌روند و به «وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ» ایمان دارند. آینده روشن ملت ایران با کار هوشمندانه و مؤمنانه ساخته خواهد شد و عمل به هنگام با پشتوانه‌ی ایمان و پیروی از خطّ ولایت فقیه تنها راه رسیدن به قله‌هاست. جبهه استکبار و ظلم، در اوج ذلت و درماندگی است و این حقیقت بر کسی پوشیده نیست و رویش شهید سلیمانی‌ها بهترین گواه بر این مدعاست.
 
میدان‌های نبرد در غزه، لبنان، یمن، سوریه و عراق باتلاقی عمیق پیش روی استکبار گسترده که به‌زودی آن فاسدان را در خود فرو خواهد برد. جهاد و استقامت ملت شریف ایران، خستگى راه را از چهره مجاهدان زدوده و تردید‌ها و تزلزل‌ها را از بین برده است؛ و بالاخره، آینده از آن اهلِ ایمان است و روز‌های عزت و شوکت حقیقی ملت‌ها از افق ایران اسلامی آشکار خواهد شد. ان‌شاءالله

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *