آیت‌الله صدیقی: بعد از شهادت شهید سلیمانی آب گوارا از گلوی آمریکایی‌ها پایین نخواهد رفت/ حضرت فاطمه سلام‌الله علیها؛ سیاست‌مداری نمونه

12:36 - 17 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۳۴۶
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بعد از شهادت شهید سلیمانی آب گوارا از گلوی امریکایی‌ها پایین نخواهد رفت گفت: جبهه مقاومت و به یادگار مانده از قهرمان مکتب‌ساز شهید سلیمانی، ریشه امریکا را از منطقه برای همیشه خواهد کند.

- آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های اول نماز جمعه تهران فرا رسیدن ایام شهادت بزرگ‌مدافع حرم ولایت علوی، پرچم‌دار فرماندهی جنگ نرم و افشاگر نفاق، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، دومین سالگرد تربیت‌شده مکتب حضرت زهرا شهید عزیز قهرمان میدان‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام یاد و خاطره یک قهرمان عظیم‌الشان شهیدپرور، عالم، فیلسوف، مفسر، اسلام‌شناس و همیشه سنگرنشین و شجاع در برابر همه هجمه‌ها علیه دین، علامه بزرگوار آیت‌الله مصباح را گرامی داشت.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه خداوند متعال حضرت زهرا سلام‌الله علیها را برای جدا کردن صف حق و باطل شاخص معرفی کرده است گفت: هر جا رضایت فاطمه سلام‌الله علیها را در هر جبهه‌ای مشاهده می‌کنیم بدانیم خداوند از آن‌ها راضی است. فاطمه سلام‌الله علیها جلوه تمام‌عیار خداوند است.

وی بیان کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها در حمایت از ولایت فقیه و پاسداری و حمایت از پرچم توحید پای میدان آمد و با خنثی‌کردن توطئه‌ها و نفاق دشمنان، پیروز میدان بود. ایشان در جهاد و سیاست‌مداری نمونه بود. نبود قبر برای حضرت فاطمه سلام‌الله علیها ادامه رزم ایشان در برابر کسانی است که ولایت و امامت را نپذیرفتند.

صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه گفت: دی، ماه پرحادثه و تاریخ‌ساز است. نهم دی دست قدرت خدا بود که از آستین بصیرت ملت ایران بیرون آمد. در آن روز امام حسین علیه‌السلام به داد ما رسید و قطرات را به دریای خروشان مبدل کرد. حرکت اصیل و خودجوش ملت ایران در آن روز یک قاطبه داشت و آن این بود که از نهضت امام حسین علیه‌السلام دفاع کردند.

وی بیان کرد: ۱۹ دی ماه نیز مردم قم حماسه آفریدند، برای حمایت از مرجع تقلید به صحنه آمدند، در کوچه و خیابان علیه رژیم طاغوتی شعار دادند و با خون جوانان قم خیابان‌های قم رنگین شد. حادثه ۱۹ دی نقطه عطفی در انقلاب بود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه شهید سلیمانی ما در دوران شهادت همیشه مرد میدان بود گفت: وی در طول زندگی مشکل مرگ، ثروت و چرب و شیرین دنیا را حل کرده بود. او مرد عرش و خدا و بی‌قرار این میدان بود. شهادت او نقطه عطفی بود و انقلاب را بیمه کرد. 

وی در ادامه سخنرانی خود ضمن اشاره به اینکه علامه مصباح تا آخرین لحظه عمر در مقابل رهبر خود عاشق و متواضع بود تاکید کرد: به این فرماندهان و مکتب‌سازان که حیات طیبه جهادی برای کشورمان به ارمغان آوردند می‌بالیم و خدا را شکر می‌کنیم.

صدیقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید هواپیمای اوکراینی گفت: اما دریغ است تعدادی دانشجویان و نخبگان ما در حادثه هواپیمایی اوکراین به لقاءالله پیوستند و خانواده‌های اصیل و عزیزی داغ مضاعفی دیدند و البته دشمن خود را نیز ناامید کردند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنرانی خود با بیان اینکه بعد از شهید سلیمانی آب گوارا از گلوی امریکایی‌ها پایین نخواهد رفت تاکید کرد: امروز شاهد اقتدار جبهه مقاومت هستیم که هر روز قوی‌تر از قبل است. جبهه به یادگار مانده از قهرمان مکتب‌ساز شهید سلیمانی در جنگ تمام عیار، ریشه امریکا را از منطقه برای همیشه خواهد کند.

وی گفت: بعد از شهادت شهید سلیمانی دشمن شکست خورده ضربه محکم در عین‌الاسد را تجربه کرد و هیچ غلطی نیز نتوانست انجام دهد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *