وزیر ورزش و جوانان: باید تلاش کنیم حضور پرقدرتی در بازی‌های آسیایی و المپیک داشته باشیم

20:56 - 18 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۷۳۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش و جوانان گفت: سوابق درخشان آقای پولادگر برکسی پوشیده نیست و حضور ۲۲ ساله او در فدراسیون تکواندو گواه این است که خدمات ارزنده‌ای را برای این رشته پرمخاطب انجام داده است.

- طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان که امروز در محل وزارتخانه برگزار شد اظهار کرد: عهد و پیمان بستیم در وزارت ورزش و جوانان برای خدمت به کشور و مردم عزیزمان تلاش خود را زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران انجام دهیم.

وی با اشاره به انتخاب آقای پولادگر به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای افزود: با توجه به شناختی که از آقای پولادگر دارم می‌دانم که ایشان نیز برای خدمت به ورزش و مردم در این معاونت حضور دارد. سوابق درخشان پولادگر برکسی پوشیده نیست و حضور ۲۲ ساله او در فدراسیون تکواندو گواه این است که خدمات ارزنده‌ای را برای این رشته پرمخاطب انجام داده است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ثبات مدیریتی امروز در جهان یکی از فاکتور‌های موفقیت به حساب می‌آید و خوشبختانه آقای پولادگر در این سال‌ها با ثبات مدیریتی زمینه‌ساز اتفاقات بسیار خوبی شدند.

وی گفت: چشمان زیادی به دست‌های ما است که بتوانیم بهترین اقدامات را برای ورزش کشور رقم بزنیم. کار‌های زیادی روی زمین مانده که باید همه دست به دست هم دهیم و با مشارکت و همدلی کار را به جلو ببریم. باید کاری انجام دهیم که همه خوبی‌های ورزش را داشته باشیم.

سجادی اظهار داشت: خوشحالیم که یکی از بهترین گزینه‌ها را برای پست مهم معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای انتخاب کردیم. با توجه به نزدیکی به بازی‌های آسیایی و المپیک باید همه توان خودمان را برای حضور مقتدر در این بازی‌ها بگذاریم و برای المپیک آماده شویم. تغییراتی در برخی از فدراسیون‌ها داشتیم و بازهم انتخابات خواهیم داشت و باید با همه این اتفاقات در حوزه ورزش قهرمانی تلاش ویژه‌ای انجام دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به تجاربی که آقای پولادگر در حوزه ورزش قهرمانی دارند انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان نیز داشته باشند. با تعامل خوب و همدلی با دیگر معاونت‌ها که همگی از بهترین مدیران کاربلد هستند می‌توان زمینه‌ساز اتفاقات خوب در ورزش کشور شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *