امام جمعه فردو: بصیرت مردم قم در قیام ۱۹ دی متجلی شد

12:01 - 19 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۸۴۹
امام جمعه فردو استان قم با اشاره به نقش سرنوشت‌ساز قیام ۱۹ دی مردم قم، بصیرت و زمان شناسی را از برجستگی‌های شخصیت ولایت‌مداری و استکبارستیزی طلاب، روحانیون و مردم قم در قیام ۱۹ دی ۱۳۵۶ برشمرد و با بیان اینکه بصیرت مردم قم در این قیام متجلی شد، گفت: این قیام سرعت قطار پیروزی انقلاب اسلامی را افزایش داد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با میزان، در سالروز قیام ۱۹ دی، گفت: قیام ۱۹ دی مردم قم، یکی از اتفاقات مهم و تسریع‌کننده مسیر پیروزی انقلاب اسلامی بود و به‌عنوان افتخار مردم این استان در تاریخ ثبت و ضبط‌ شده است.
 
نقش سرنوشت‌ساز قیام ۱۹ دی مردم قم در پیروزی انقلاب اسلامی
بصیرت و زمان‌شناسی از ابعاد شخصیت  استکبار ستیزی طلاب، روحانیون و مردم قم در قیام ۱۹ دی بود
امام جمعه فردو استان قم با اشاره به نقش سرنوشت‌ساز قیام ۱۹ دی مردم قم در پیروزی انقلاب اسلامی، بصیرت و زمان‌شناسی را از برجستگی‌های شخصیت ولایتمداری و استکبارستیزی طلاب، روحانیون و مردم قم در قیام ۱۹ دی ۱۳۵۶ برشمرد و بابیان اینکه بصیرت مردم قم در این قیام متجلی شد، تصریح کرد: این قیام سرعت قطار پیروزی انقلاب اسلامی را افزایش داد.
 
اسماعیل پور تداوم مرا سمات چهلم شهدا در سراسر کشور را زیربنای شکل‌گیری پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ دانست و با تأکید بر اینکه قیام ۱۹ دی مردم قم، کاتالیزور پیروزی انقلاب اسلامی بود، اضافه کرد: مردم قم از این امتحان بزرگ، سربلند بیرون آمدند.
 
نظام جمهوری اسلامی طی چهار دهه اخیر با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری از گردنه خطرناک گذر کرده است
امام جمعه فردو استان قم اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی طی چهار دهه اخیر با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری از گردنه خطرناک گذر کرده است و وحدت ملت ایران در این راستا نقش بسیار مهمی داشته و دارد.
 
 

برچسب ها: قم قیام 19 دی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *