«معجزه رتیان»؛ روایتی از رشادت‌های جانباز مدافع حرم «عباس دهقانی»

13:00 - 20 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۰۹۹
کتاب معجزه رتیان به قلم طاهره کوهکن توسط انتشارات روایت فتح چاپ و منتشر شد.

- این کتاب برداشتی داستانی از زندگی جانباز مدافع حرم، عباس دهقانی است. جوانی اهل گوریگاه که بیشتر روزها و شب‌های بیست و هشت سالگی­اش در تاریکی خلاف می‌گذرد. تا این که یک روز دیدن نامه اعزام دوستش به سوریه تلنگری می‌شود بر شیشه ذهنش. آن نامه یادآور خوابی می‌شود که عباس روز قبلش دیده بود. خوابی که در محاصره چند ساعته رتیان، زیر گلوله‌باران تعبیر شد و روی سیاه سکه زندگی عباس را برگرداند.

کتاب «معجزه رتیان» روایتی از جانباز مدافع حرم، عباس دهقانی //////معرفی کتاب

در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم:

نمی­دانستم به کدام طرف فرار کنم! زمین زیر پایم مثل گهواره پریشانی می­ماند که نه تنها قصد خوابم را نداشت که می‏خواست اگر خوابی هم توی وجودم هست بپراند. انگار دو طرف دعوا قصد جانم را کرده بودند که با تمام قوا، توپ­های آتشینشان را روی سرم می­ریختند. دیگر تانکی در کار نبود و در عوض توپخانه­ها و بالگردهای جنگنده به میدان آمده بودند. حتماً نیروهای خودی فکر کرده بودند من هم تمام کردم که به قصد کشت، وجب به وجب را شخم­کاری می­کردند. خمپاره صد و بیستی از بالای سرم آتش کرد و چند متر آن طرف­تر به زمین خورد. آنقدر لرزیدم که حس کردم الان است که زمین زیر پایم باز شود. نمی­دانم از ترس بود یا درد که نالیدم: واااااای

کتاب «معجزه رتیان» در ۱۲۹صفحه و با قیمت ۲۸۰۰۰ تومان آماده عرضه به شما خوانندگان محترم می‌باشد.

شایسته توضیح است که انتشارات روایت فتح، سال گذشته کتاب «دوستت دارم به یک شرط» را از همین نویسنده خوش قلم به شما خوانندگان عزیز عرضه کرده بود.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *