۲ شناور حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم توقیف شد

11:01 - 21 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۴۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف ۲ فروند شناور حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم خبر داد.
- مجتبی قهرمانی در گفت‌و‌گو با میزان، اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران دریابانی قشم پس از شناسایی ۲ فروند شناور لنج حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های این جزیره، نسبت به توقیف آن‌ها اقدام کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله این ۲ فروند لنج، محموله‌های سوخت را به یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با هوشیاری مأموران، شناور‌های مورد نظر، شناسایی و توقیف شدند.

وی در ادامه افزود: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم دادگستری استان هرمزگان در جهت حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و بر این اساس، شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان، مراتب را به قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان اطلاع دهند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به تأکیدات رییس قوه قضاییه در خصوص لزوم مبارزه بی‌امان با پدیده قاچاق خاطرنشان کرد: به‌منظور صیانت از منابع ملی، مقابله با قاچاق سوخت با جدیت پیگیری می‌شود و دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *