رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امام جمعه کلاله: تعطیلی فرودگاه معضل جدی شهرستان کلاله است

15:37 - 21 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۴۸۵
امام جمعه کلاله تعطیلی فرودگاه کلاله را مشکل جدی این منطقه دانست و با تأکید بر اینکه ۴۰۰ هکتار زمین، مساحت این فرودگاه بی مصرف افتاده است، گفت: تنها تشکیلات فرودگاه در فضایی حدود ۵۰ هکتار ایجاد شده است، دولت و سازمان‌های زیربط تعطیلی فرودگاه کلاله را پیگیری کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجف‌علی قاسمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مشکلات شهرستان کلاله از توابع استان گلستان، گفت: مشکلات در این شهرستان زیاد است و بی‌توجهی‌ها آن را برای مردم ولایتمدار این منطقه آزاردهنده کرده است.
 
امام‌جمعه شهرستان کلاله از توابع استان گلستان، نبود کارخانه تعطیل را یکی از نقاط مثبت در این منطقه برشمرد و تصریح کرد: حمایت از تولید در سالی که با شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» مزین است، باید جدی از سوی مسؤلان زیربط دنبال شود.
 
۴۰۰ هکتار زمین، مساحت فرودگاه کلاله بی مصرف افتاده است
دولت و سازمان‌های زیربط مانند وزارت نیرو، تعطیلی فرودگاه کلاله را پیگیری کنند
قاسمی تعطیلی فرودگاه کلاله را مشکل جدی این منطقه دانست و با تأکید بر اینکه ۴۰۰ هکتار زمین، مساحت این فرودگاه بی‌مصرف افتاده است، اضافه کرد: تنها تشکیلات فرودگاه در فضایی حدود ۵۰ هکتار ایجادشده است، دولت و سازمان‌های زیربط تعطیلی فرودگاه کلاله را پیگیری کنند.
 
امام‌جمعه شهرستان کلاله از توابع استان گلستان سوخت را عامل اصلی تعطیلی فرودگاه فردو برشمرد و بابیان اینکه وزارت نیرو، مشکل سوخت فرودگاه فردو را برطرف کند، اظهار داشت: نیاز به نگاه ویژه وزارت نیرو نیز در این بخش‌داریم.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *