امام‌جمعه کرمانشاه: اعتمادی به غرب و آمریکا نداریم

9:22 - 25 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۷۸۶
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تأکید بر اینکه اعتمادی به غرب و آمریکا نداریم، گفت: دشمنی آن‌ها تا زمانی که اسلام و نظام جمهوری اسلامی در دنیا وجود دارد، ادامه خواهد داشت.
آیت‌الله مصطفی علماء در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به نقش انقلاب اسلامی ایران در بسترسازی افول رژیم جنایت‌کار آمریکا در منطقه، گفت: آمریکایی‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مشغول غارت منابع و منافع ملی در ایران بودند.
 
امام‌جمعه کرمانشاه: اعتمادی به غرب و آمریکا نداریم

انقلاب اسلامی، دست تجاوز دخالت آمریکایی‌ها از منافع ملی را قطع کرد
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تأکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سرنگونی رژیم منحوس پهلوی، دست تجاوز، غارت و دخالت آمریکایی‌ها را از منافع ملی و امورات کشور قطع کرد.
 
امام‌جمعه کرمانشاه: اعتمادی به غرب و آمریکا نداریم
 

قام معظم رهبری با رهنمود‌هایی عالمانه و مدبرانه خود نظام جمهوری اسلامی را از گردنه‌های توطئه‌ها، تحریم‌ها به‌سلامت در ساحل اقتدار هدایت کرده‌اند
علماء با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری طی چهار دهه اخیر با رهنمود‌هایی عالمانه و مدبرانه خود نظام جمهوری اسلامی را از گردنه‌های توطئه‌ها، تحریم‌ها به‌سلامت در ساحل اقتدار هدایت کرده‌اند، تصریح کرد: باید تأکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب، نصب‌العین مدیریت مسئولان کشور در حل مشکلات باشد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بابیان اینکه دشمنی با رژیم جنایت‌کار آمریکا، نقل امروز و دیروز نیست، صحبت ۷۰ سال است، اضافه کرد: با توجه به موج پایدار دشمنی آمریکایی‌ها با نظام جمهوری اسلامی ایران، باید هوشیار و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.
 
امام‌جمعه کرمانشاه: اعتمادی به غرب و آمریکا نداریم
 

علماء با تأکید بر اینکه اعتمادی به غرب و آمریکا نداریم، اظهار داشت: دشمنی آن‌ها تا زمانی که اسلام و نظام جمهوری اسلامی در دنیا وجود دارد، ادامه خواهد داشت.
 
 

 


برچسب ها: آمریکا ایران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *