کشف انبار احتکار دارو توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج)

17:34 - 22 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۸۶۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
روابط عمومی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی از کشف انبار احتکار دارو توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه در ارومیه خبر داد.
-  بنا به اعلام سپاه نیوز، روابط عمومی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان، یک انبار بزرگ احتکار دارو در ارومیه شناسائی و کشف شد.

میلیون‌ها قلم دارو در انبار مکشوفه احتکار شده بود که ارزش ریالی آن بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است و مراجع کارشناسی اعلام کردند تعدادی از این دارو‌ها به دلیل نگهداری غیراصولی، قابل استفاده نبوده و باید امحاء شوند.

روابط عمومی سپاه شهدا همچنین از تشکیل پرونده احتکار دارو در خصوص این پرونده خبر داده و تصریح کرده است: با هماهنگی مرجع قضائی، یک نفر بازداشت و یک داروخانه شبانه‌روزی پلمپ گردید.

در پایان این اطلاعیه تأکید شده است: برخورد با اخلال‌گران و محتکران کالا‌های اساسی موردنیاز مردم در دستور کار جدّی سازمان اطلاعات سپاه قرار داشته و شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در این زمینه به ستاد خبری سازمان با شماره ۱۱۴ اعلام کنند.
 
 

برچسب ها: سپاه ارومیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *