رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرصت طلایی طارمی؛ مهدی آقای گل می‌شود؟

13:44 - 23 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۹۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم ملی کشورمان فرصت خوبی برای بهبود آمار گل زده‌ی خود پیدا کرده است.

- مهدی طارمی در سال‌های اخیر یکی از برترین بازیکنان تیم ملی ایران و یکی از موفق‌ترین لژیونر‌های کشورمان در قاره اروپا بوده است. طارمی پس از جدایی از پرسپولیس راهی الغرافه قطر شد و مدتی با وسلی اسنایدر هافبک اسبق تیم ملی هلند و اینتر هم بازی بود. او پس از درخشش در این تیم راهی لیگ پرتغال و باشگاه ریوآوه شد و در آن تیم متوسط، درخشش چشمگیری به ثبت رساند تا جایی که غول فوتبال پرتغال یعنی پورتو برای خرید وی دست به کار شد.

مهاجم گلزن تیم ملی ایران تابستان ۲۰۲۰ به پورتو پیوست تا ماجراجویی جدیدی در پرتغال و اروپا آغاز نماید. مهدی در ایران و حتی پرتغال به پنالتی‌گیر بودن و مهارت خاصش در این زمینه مشهور شده، اما در یک فصل و نیم حضورش در تیم آبی و سفیدپوش پرتغالی، فرصت چندانی برای زدن ضربات پنالتی به دست نیاورده، زیرا یک پرتغالی همواره مدعی اول زدن این ضربات بوده است.

سرجیو اولیویرا هافبک ۲۹ ساله و پرتغالی باشگاه پورتو پنالتی زن اول این تیم بود و پنالتی‌هایی که توسط بازیکنان پورتو و خصوصا مهدی طارمی به دست می‌آمد را می‌نواخت. نرسیدن ضربات پنالتی به مهدی طارمی باعث شده بود او در کورس گلزنان لیگ پرتغال و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نتواند آمار گل‌های زده خود را بیشتر کند. اولیویرا پرتغالی دیروز رسماً با عقد قراردادی قرضی تا پایان فصل از پورتو به آس رم ایتالیا پیوست تا شاگرد ژوزه مورینیو باشد و به احتمال زیاد مهاجم تیم ملی کشورمان پنالتی زن اول پورتو بوده و با این موقعیت بتواند آمار گل‌های زده خود را بهتر از قبل نماید.

مهدی طارمی تاکنون در ۷۴ مسابقه با پیراهن پورتو موفق به ثبت ۳۴ گل شده است. او در این فصل از لیگ پرتغال ۹ گل به ثمر رسانده و فاصله‌ای چهارگله با صدر جدول گلزنان دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *