رئیس کل دادگستری کرمانشاه از محاکم تجدید نظر استان بازدید کرد

14:00 - 24 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۰۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در بازدید از شعب دادگاه تجدید نظر بر صدور آرای متقن و مستند،اقناع طرفین دعوی،تلاش برای سازشی کردن برخی پرونده‌ها و حفظ و ارتقای روند روبه رشد محاکم تاکید کرد.
- پرویز توسلی زاده در بازدید از محاکم تجدید نظر استان کرمانشاه، اظهار کرد: ارتباط خوب و منصفانه با مردم بسیار ارزشمند و مهم است،طوری که یک رأی منصفانه و درست باعث ایجاد آرامش در جامعه می‌شود، لذا ما از رأی قضات دفاع می‌کنیم.

وی ادامه داد: بر ماست در خدمت به مردم رعایت عدل و انصاف داشته باشیم و با برخورد ملایم و تکریم، آن‌ها را از تنش‌های روحی و روانی دور کنیم.

توسلی زاده در ادامه ضمن تشریح عملکرد دادگستری استان کرمانشاه گفت: این دادگستری در کشور عملکرد بسیار خوبی دارد و این حاصل زحمات و تلاش‌های قضات و کارکنان است.

حضور در شعب محاکم تجدید نظر و گفتگو با همکاران قضایی و اداری از دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این روز بود.

از دیگر توصیه‌های رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به کارکنان در محاکم تجدید نظر تأکید بر صدور آراء متقن و مستند، اقناع طرفین دعوی، تلاش برای سازشی کردن برخی پرونده‌ها و حفظ و ارتقاء روند روبه رشد محاکم بود.

برچسب ها: کرمانشاه بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *