رئیس جمهور از عملکرد دادگستری هرمزگان در تعیین تکلیف اموال تملیکی تقدیر کرد

11:13 - 24 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۰۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آیت اللّه رئیسی با تشکر از عملکرد دادگستری هرمزگان و دستگاه‌های متولی در تعیین تکلیف اموال تملیکی، گفت: مقایسه وضعیت فعلی با گذشته نشان می‌دهد که گام‌های خوبی در این خصوص برداشته شده است.
- آیت اللّه سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان هرمزگان و در جلسه شورای اداری این استان، اظهار کرد: اقدامات و پیگیری‌های دادگستری هرمزگان و دستگاه‌های متولی برای تعیین تکلیف اموال تملیکی جای تشکر دارد و وضعیت انبار‌های این سازمان در استان هرمزگان با قبل کاملاً متفاوت شده است.

وی با اشاره به بازدید سه ماه قبل خود از انبار‌های اموال تملیکی گفت: مقایسه وضعیت این انبار‌ها در بازدید امروز با گذشته نشان می‌دهد که گام‌های خوبی در این خصوص برداشته شده است.

رئیس جمهور همچنین با تقدیر از متولیان ساماندهی اموال تملیکی در بندرعباس، تأکید کرد: ضرورت دارد این کار با قوت ادامه یابد و با همکاری دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی، همه نگرانی‌ها در خصوص وضعیت انبار‌های اموال تملیکی هرچه زودتر رفع شود.

گفتنی است؛ با توجه به آمار ارائه شده از سوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، استان هرمزگان، رتبه نخست کشور را در تعیین تکلیف اموال تملیکی کسب کرده است.
انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *