جام حذفی ایتالیا| صعود میلان با شکست شاگردان شوچنکو/ فیورنتینا با تحقیر ناپولی به یک چهارم نهایی رسید

10:55 - 24 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۱۱۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
در ادامه دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا تیم‌های آث میلان و فیورنتینا با پیروزی مقابل رقبا به جمع ۸ تیم پایانی راه یافتند.

- در ادامه دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا شب گذشته (پنج‌شنبه) دو بازی حساس و تماشایی برگزار شد که در یکی از دیدار‌ها تیم آث میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان تیم جنوا بود که در نهایت میلان موفق شد با پیروزی ۳ بر یک مقابل شاگردان آندری شوچنکو جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند.

در این بازی در ابتدا لئو اوستیگارد در دقیقه ۱۷ برای جنوا گلزنی کرد، اما در دقیقه ۷۴ اولیویر ژیرو گل تساوی روسونری را به ثمر رساند تا با این تساوی تکلیف تیم پیروز در وقت‌های اضافه مشخص شود. در وقت‌های اضافه رافائل لیائو در دقیقه ۱۰۲ و الکسیس سائلماکرس در دقیقه ۱۱۲ دو گل برای میزبان زدند تا میلان با پیروزی ۳ بر یک راهی دور بعدی جام حذفی شود و باید در یک نهایی به مصاف تیم پیروز دیدار لاتزیو و اودینزه برود.

در دیگر دیدار این مرحله و در نبردی پر گل و پرحاشیه تیم فیورنتینا در حالی که مهمان تیم ناپولی بود در پایان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ پیروزی برسد تا فلورانسی‌ها با تحقیر ناپلی‌ها به جمع ۸ تیم نهایی راه یابند.

این بازی در پایان نود دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید، اما فیورنتینا با توجه به ۹ نفره شدن ناپولی موفق شد در وقت‌های اضافه ۳ گل دیگر به ثمر برساند تا ناپولی حذف تلخی از کوپا ایتالیا داشته باشد.

* برنامه دیدار‌های باقیمانده مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا به شرح زیر است:

۲۸ دی
لاتزیو - اودینزه، ساعت ۲۰
یوونتوس - سامپدوریا، ساعت ۲۳:۳۰،

۲۹ دی
ساسولو - کالیاری، ساعت ۲۰
اینتر - امپولی، ساعت ۲۳:۳۰،

۳۰ دی
رُم - لچه، ساعت ۲۳:۳۰



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *